Spørgsmål til www.thaimegamart.com
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 15-06-07 19:36

Har på et eller andet tidspunkt fået foreslået denne side
www.thaimegamart.com til indkøb af asiatiske film. Men har aldrig fået
handlet der. Nu sad jeg så og kiggede den igennem, og faldte over flere film
jeg gerne ville se. Men priserne er da MEGET billige...eller hvad? er der
noget fusk med det, eller er det bare fordi det er thailandske versioner at
de er så billige? Nogen der har erfaringer med siden?

http://www.thaimegamart.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=01&Product_Code=EVS380-995396&Category_Code=202

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 15-06-07 21:38

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse...

> de er så billige? Nogen der har erfaringer med siden?

Har ikke selv handlet der, men har kendskab til flere der har købt hos dem.

Jeg har flere gange købt hos eTHAICD.com uden problemer, deres priser er
incl. porto:
http://www.ethaicd.com/show.php?pid=25757

Jeg er ret sikker på begge butikker kun sælger legale thailandske DVD
udgivelser.

Mvh.

Ole

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 16-06-07 10:23

"Ole Kofoed" <ole@cowfeet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem.
>
> Jeg har flere gange købt hos eTHAICD.com uden problemer, deres priser er

okay, det kunne være jeg skulle prøve dem så.

BK