Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler: dansk, tysk og engelsk flag
Fra : p k c

Dato : 07-07-01 11:53

sådan lidt specielle - "pæne"

Kan I hjælpe med link til nogle sider hvor jeg kan hente ?

pkc@boat4you.dk

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-07-01 12:44

On Sat, 7 Jul 2001 12:52:54 +0200, " p k c" <pkc@boat4you.dk> wrote:

>sådan lidt specielle - "pæne"
>
>Kan I hjælpe med link til nogle sider hvor jeg kan hente ?
>
>pkc@boat4you.dk

Sidst jeg skulle bruge nogle flag søgte jeg på www.google.com efter
flag from every country og fandt mange sider med brugbare flag. Jeg
har ingen link her, men søg selv.

Kurt Brixen

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 07-07-01 13:27

" p k c" <pkc@boat4you.dk> wrote in message
> sådan lidt specielle - "pæne"
>
> Kan I hjælpe med link til nogle sider hvor jeg kan hente ?

www.britannica.com har alle flag og masser af info om landene.

Det danske flag er her:
http://www.britannica.com/eb/article?eu=96063

Det engelske her:
http://www.britannica.com/eb/art?id=4900&type=I

Og det tyske her:
http://www.britannica.com/eb/art?id=903&type=I

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : LANtasia Netparty

Dato : 09-07-01 00:23

Hej computer-interesserede!

Vi er en nystartet forening, der hedder LANtasia, som laver det der populært
kaldes netparties. Vi samler 300 unge mennesker i en stor hal, og linker
alle deres computerne sammen i et stort netværk. Vi arrangerer så
konkurrencer i de populære spil samt i grafik.

Kort sagt: Hvis du har hardwaren, så har vi netværket.

Arrangementet foregår fra. tirsdag d. 24. til fredag d. 27. juli 2001.

Det foregår i Helsinge Hallerne i Helsinge. Skynd dig ind på LANtasia'a
hjemmeside og tilmeld dig.

http://www.lantasia.dk

Vel mødt.

LANtasia Crewet (Nordsjællands Fedeste Netparty)

Fra : Thomas Demant

Dato : 09-07-01 15:59

Hmmm.. i et OC forum?
Når, anyway, der er lidt for langt fra Sakskøbing til Helinge, bare for at
spille computer.

Runner

Fra : Sune@fodboldtosse.dk

Dato : 10-07-01 14:33

> Hmmm.. i et OC forum?

Det ka være de afholder en konkurrence om hvem der
når den højeste clockfrekvens i løbet af et party? hæhæ

- Sune

Fra : Thomas Demant

Dato : 10-07-01 14:55

Tjaa, så lige i hvilke det er postet, under Til, det er en del..l.
Hvorfor kan folk ikke bare bruge noget som CPO (http://party.synoduz.org/),
det er jo beregnet til det!?

Runner

Fra : Bachelor®