Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batteriladning på Rhodos.
Fra : Gert Medom

Dato : 15-07-07 21:31

En god bekendt af mig skal til Rhodos, og i den forbindelse vil jeg
gerne vide hvordan strømstikkene er dernede?

Jeg har en HAMA adaptor der beskrives som dækkende Spanien, Italien og
grækenland. Kan man gå ud fra den også kan bruges på Rhodos?

Gert Medom Madsen
hjemmeside: http://home1.stofanet.dk/gert.medom/
HTML Tutorials: http://www.html.dk/tutorials/html/

Fra : mcloud

Dato : 15-07-07 22:07

Hej Gert
Har lige været 14 dage på Rhodos og der er ganske almindeligt 22o volt .
mvh mcloud

Fra : Gert Medom

Dato : 16-07-07 01:35

mcloud skrev:
> Hej Gert
> Har lige været 14 dage på Rhodos og der er ganske almindeligt 22o volt .
> mvh mcloud
>
> Okay. Så batteriopladeren skulle kunne sættes direkte til?

/ Gert

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-07 22:12

Gert Medom wrote:
> Jeg har en HAMA adaptor der beskrives som dækkende Spanien, Italien og
> grækenland. Kan man gå ud fra den også kan bruges på Rhodos?

Er Rhodos ikke en del af *Grækenland*?

mvh
Kim Jensen

Fra : Gert Medom

Dato : 16-07-07 01:33

Kim Jensen skrev:

> Er Rhodos ikke en del af *Grækenland*?

Det har du ret i men det har ikke altid været det.....

// Gert

Fra : Jens Johansen

Dato : 16-07-07 19:46

"Gert Medom" <Gert.Medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> En god bekendt af mig skal til Rhodos, og i den forbindelse vil jeg gerne
> vide hvordan strømstikkene er dernede?
> Gert Medom Madsen

Oversigt over stik verdenen rundt:
http://www.kropla.com/electric2.htm
/Jens

Fra : Gert Medom

Dato : 18-07-07 07:01

Jens Johansen skrev:
> "Gert Medom" <Gert.Medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Oversigt over stik verdenen rundt:
> http://www.kropla.com/electric2.htm
> /Jens

Tak, det er lige sådan en side jeg ledte efter.