Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Epson R2400 versus online fremkaldelser?
Fra : MichaelBS

Dato : 11-07-07 11:49

Jeg har forstået at Epson R2400 er toppen af hjemmeprintere. (kommer der
ikke snart en ny model?)

Den er kostbar og blæk og papir koster også en del. Hvordan er
printkvaliteten så i forhold til fothandlernes og online fremkalderstederne?
Er det meget bedre med R2400? Det burde det vel være. Man kan immervæk få
mange plakatstørrelser hos Pixum og de andre for prisen af denne printer.

Hvad er Jeres vurdering? Er det værd at købe?

mvh Michaelbs

Fra : P. Rongsted

Dato : 12-07-07 12:13

On Wed, 11 Jul 2007 12:49:09 +0200, "MichaelBS"
<mbsFJERNDETTE@michaelbennati.dkOGSÅDETTEFJERNES> wrote:

> [...]
>mange plakatstørrelser hos Pixum og de andre for prisen af denne printer.
>
>Hvad er Jeres vurdering? Er det værd at købe?

På de print jeg har set fra den er kvaliteten helt i top. Men jeg har
ikke et stor nok behov for at få printet her og nu, så jeg sender det
ud i byen (Tyskland).

Men hvis du ikke kan vente på at få print tilsendt, så er den absolut
pengene værd.

Peter

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-07-07 12:29

MichaelBS skrev:
> [...]
> for prisen af denne printer.
>
> Hvad er Jeres vurdering? Er det værd at købe?

Hvis du selv vil have kontrol over hvordan skygger/lys/farve kommer til
at se ud, er der nok ingen vej uden om at printe selv.

Og den (ældre?) HP design jet, de har på Badstuen her i Odense når ikke
min r 2400 til sokkerholderen

--
"I Galantly Handed Her My Last Piece Of Gum"
New Images: http://olelarsen.eu/60/index.html