Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotoudstyr til safari?
Fra : ___P.Sir

Dato : 27-06-07 09:29

1 uges tid på safari i Masai Mara i næste måned - men jeg har bare et lille
Ricoh Caplio R2 digicam (4,8xzoom, 5 megapixels) som vel ikke rækker til
denne opgave?
Hvad kan anbefales indenfor en ca. 5000 kr? Må jo være et krav at der er en
ordentlig zoom.
Kan man få noget rimeligt dig. spejlrefleks indenfor denne ramme? Eller
nogle andre forslag? Digitalt, men ikke nødvendigvis spejlrefl.,
preben
--

www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-06-07 09:34

"___P.Sir"
> [...]
> Kan man få noget rimeligt dig. spejlrefleks indenfor denne ramme? Eller nogle andre
> forslag? Digitalt, men ikke nødvendigvis spejlrefl.,

Mon ikke der er nogen i gruppen der kunne leje dig noget
passende udstyr for det beløb - en zoom i 100-4/500mm
området på et dslr er perfekt. Prøv at spørg i markeds gruppen
-max-

Fra : Peter Holm

Dato : 29-06-07 16:49

___P.Sir wrote:
> [...]
> Kan man få noget rimeligt dig. spejlrefleks indenfor denne ramme?
> Eller nogle andre forslag? Digitalt, men ikke nødvendigvis spejlrefl.,

goecker.dk lejer udstyr ud:

Priserne er pr dag:

den billige:
EF 70-300 mm f. 4,5-5,6 DO IS USM
290,-

Canon EOS 350D digitalkamera
450,-

eller den lækre:
Canon EOS 5D digitalkamera
900,-

EF 300mm f. 2,8 L IS 900,-

Ellers køb et brugt Canon 300D til 1500,- og et 70-300 IS til 2500,-

Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 29-06-07 16:51

> goecker.dk lejer udstyr ud:
>
> Priserne er pr dag:

glemte tabellen, ellers blir det vist for dyrt.

Tabel til beregning af udlejningspris:

1 dag = 1 x 1 dags pris
2 dage = 1.5 x 1 dags pris
3 dage = 2 x 1 dags pris