Re: Chok (Mishandlet 5-årig) [lidt OT]
Fra : R. Ilsøe

Dato : 06-07-01 23:07

> Jeg har selv 3 små poder og alle
> "rødderne" på 10 - 13 kommer ofte her og leger i haven med de 3 små og min
> niece er tit på besøg, så huset er ofte fyldt op med børn fra vores
temmelig
> asociale kvarter, hvor de færreste forældre tar' sig tid til deres rødder.

Nogen af de større knægte (14-15 år) har her til aften misbrugt en 5-årig
pige. Det foregik på legepladsen 20 meter fra hvor vi bor'! Det skete ved
20-tiden, politiet blev underrettet kort efter og de har lige været nede for
at rundere området med politihund og for at afhøre forældrene og pigen. En
pige mere stod frem og fortalte at drengene flere gange har vist tissemænd
nede på den legeplads!! DEN LEGEPLADS hvor min søn på 3 år leger!!! Vi er 2
der allerede her til aften har startet de indledende intitiativer til
forældrevagt på legepladsen!! Vi flytter fra området så dnart økonomien
tillader det!!!

Rinnie (Meget trist og fortvivlet!!)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-07-01 13:38

Åh Gud, hvor forfærdeligt, mest for den 5 årige, men hvor må de store drenge
have haft et forfærdeligt liv, når de kan blive sådan. (ja jeg hører til de
få, der også kan se forbryderne kan være ofre)

Jeg håber ikke, der er sket noget med dine børn.

Tænk hvad de kan finde på at gøre ved Bimmer, du skal se, der er nok en
grund til, at han bider alligevel.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-07-01 15:57

> Tænk hvad de kan finde på at gøre ved Bimmer, du skal se, der er nok en
> grund til, at han bider alligevel.

Hej Nina.

Det er ikke de børn der kommer her... Jeg har aldrig brudt mig om de rødder
og de har aldrig haft tlladelse til at vise sig på min grund. *wadr*

De unger der kommer her er meget søde ved Bimmer... og de er her jo ikke
når jeg ikke er hjemme. Den fremmede pige han har bidt var her sammen med
hendes far og 3 søskende en aften hvor jeg ikke var hjemme.

Generelt er der heller ikke noget med, at han ikke kan li' børn. Tværtimod.
Han bliver helt lallet og glad når der kommer børn, men en sjælden gang
imellem slår det klik for ham på en eller anden måde!

Jeg tror nu jeg alligevel har besluttet at gi' ham et forsøg mere... Det er
en svær beslutning, men han er generelt sådan en god og dejlig dreng... Det
kan være teenage-forvirring... At han ikke ved hvor hans plads i flokken er
når jeg ikke er hjemme...

Tjah, undskyldninger kan jeg jo blive ved at rode frem. Det er vel det man
som forældre og/eller dyre-ejer er bedst til:)

Rinnie
PS. Vi har fået en lille familieforøgelse i går... Lille Weasley (først
kaldet Dumbledore) der er en lille ca. 10 uger gammel killing jeg fandt i
går... Dehydreret og mager. Der er et foto af ham i dk.binaer. Jeg har sat
fremlysning i lokalradio og stemt dørklokker i det område hvor jeg fandt
ham, så jeg håber lidt det giver pote, da jeg jo kun må ha' et husdyr her,
men hold op hvor er han bare dejlig! Jeg var allerede nede i går lige
efter jeg fandt ham for at hente killingefodder ved dyrlægen og kattegrus og
kattelegetøj er der sandelig også blevet købt. Han skal jo ha' det hyggeligt
så længe han er her:8)

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-07-01 17:21

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse news:FqF17.11$bR3.6913085@news.mobilixnet.dk...

> Jeg tror nu jeg alligevel har besluttet at gi' ham et forsøg mere>
<> ja det synes jeg da også er rimeligt overfor hunden ... men lad så endelig være med at lade ham være sammen med børn når du ikke er der, så du i al fald på den måde undgår at provokere en situation frem ...og at aflive kan man jo altid nå .. og det må jo være alternativet ... idet jeg ikke mener man bare kan give Sorteper videre ....

> Tjah, undskyldninger kan jeg jo blive ved at rode frem. Det er vel det man
> som forældre og/eller dyre-ejer er bedst til

<> ja og hvis ikke vi skulle forsvare vore børn og hunde hvem søren skulle så ??

Sommerhils fra Ami

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-07-01 18:29

> idet jeg ikke mener man bare kan give Sorteper videre ....

Det er så også min holdning, men sorteper er det, hvis man ikke gør det
100% klart for de nye ejere hvorfor man ikke kan ha' hunden mere og det har
jeg absolut til hensigt at gøre... Eller havde!8D Faktisk har jeg fundet et
godt sted til ham til hvis jeg beslutter at skille mig af med ham. et hjem,
hvor de før har haft hunde, de har ingen børn, bor' på landet og har
sjældent besøg af folk med børn. De er 100% indforståede med problemet.

Rinnie Ilsøe