Hvilken hoster?
Fra : mx2-4

Dato : 18-07-07 09:16

Hej jeg har nogle få php sider jeg skal have hostet. Gerne hos en stor tysk
udbyder eller andet. Der er meget lille trafik. Jeg vil ikke have reklamer
på siden og det må koste max 100 kr/måned. Vigtigst er at firmaet er
pålideligt og været i branchen i flere år. Altså ikke noget med et
enkeltmandsfirma med nogle gamle bambus pc'er i husets kælder. Kender nogen
her et link til en oversigt over firmaer som kan hoste php. Gerne
udenlanske. På forhånd tak.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 18-07-07 10:42

Den Wed, 18 Jul 2007 10:15:59 +0200 skrev mx2-4:

> [...]
> enkeltmandsfirma med nogle gamle bambus pc'er i husets kælder. Kender nogen
> her et link til en oversigt over firmaer som kan hoste php. Gerne

farum? sprecken du da besser døjts? ick glube das google veisst est.
herstlishe grøsse
Karl Erik