Lave lille thumbnail af websider
Fra : HG

Dato : 12-07-07 09:18

På Chart m.v. ser man typisk en lille thumbnail af websiderne. Jeg kan se,
at Alexia(?) er meget brugt til at lave disse billeder men det koster penge.
Er det noget man relativt nemt kan lave selv eller findes der måske gratis
alternativer?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-07-07 16:17

On Thu, 12 Jul 2007 10:18:09 +0200, "HG" <as234@REMOVE.gmail.com>
wrote:

> [...]
>Er det noget man relativt nemt kan lave selv eller findes der måske gratis

Snap.com har et værktøj til at preview'e hvordan hjemmesider ser ud.
Det er praktisk, hvis man gerne vil have previews på og der løbende
kommer nye websites ind.

Hvis man selv vil tage nogle skud, så kan det være,
http://www.websitescreenshots.com/ og http://www.thumbshots.org/ er et
besøg værd.

--
- Peter Brodersen