Et mysterium
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 30-06-07 08:41

Hej Gruppe

Jeg benytter FrontPage 2003, og det fungere udmærket absolut. Nu har jeg så
generelt fået et problem, nemlig at når jeg tænder for min computer forsøger
den at installere et program der hedder PhotoGallery (engelsk), jeg aner
ikke hvad det er og hvor det kommer fra. Jeg har for nylig købt Office 2007,
så måske er det noget til det, men grunden til jeg skriver herinde, er at
det eneste sted jeg kan se jeg har noget med det navn er en mappe der
benyttes i Front Page, når man blot laver en hjemmeside ud fra en skabelon.
Har det måske en sammenhæng??

Undskyld meget hvis det ikke har noget med den her nyhedsgruppe at gøre, men
jeg forsøger alt hvad jeg kan for at løse problemet.

MVH

S.K Jensen

Fra : enkvinde

Dato : 30-06-07 09:09

> [...]
> mappe der benyttes i Front Page, når man blot laver en hjemmeside ud fra
> en skabelon. Har det måske en sammenhæng??

Hej Jensen

Den eneste sammenhæng jeg ser, er at office og frontpage benytter en del
fælles filer. Men jeg tror ikke at det er FrontPages PhotoGallery som
driller dig.

Du siger, at den forsøger at installere.......... hvorfra vil den installere
programmet?

Du har vel ikke fået en ny HP printer, vel? Det kan nemlig give ovennævnte
problemer, kan man læse når man googler.

Hilsen Eva

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 30-06-07 09:40

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har vel ikke fået en ny HP printer, vel? Det kan nemlig give ovennævnte
> problemer, kan man læse når man googler.

Hej Eva

Tusind tak for svar!!!

Den vil installerer fra mit DVD drev og fra en CD der blot hedder 1. Jeg
kører med et meget højt sikkerhedsniveau, så jeg håber sandelig ikke der er
noget smuttet igennem der.

Nej jeg har ikke fået ny printer.

Endnu engang tusind tak for dit svar

MVH