E-Mail
webnoob 5265
Opdatering af thunderbird
Fra : marberg

Dato : 02-08-07 20:00

Har villet opdatere Thunderbird vers. 2004 til den nyeste 2.0.0.6 men
jeg kunne ikke installerer den, idet der kom en fejlmelding;

Fejl ved skrivning til fil:
C: Programmer\Mozilla Thunderbird\mozMapi32.dll

og så kunne jeg ikke komme videre. Jeg måtte annullere opdateringen.
Det bevirkede at jeg heller ikke kunne få vers. 2.0.0.4 til at
fungere.Så prøvede jeg at slette den i kontrolpanelet, det kunne jeg
heller ikke. Nu kan jeg slet ikke installere Thunderbird i nogen
versioner. Jeg har tidliger kunne opdatere Thunderbird så jeg forstår
ikke hvad der er galt.

Mogens

Fra : marberg

Dato : 03-08-07 08:07

marberg skrev:
> [...]
> heller ikke. Nu kan jeg slet ikke installere Thunderbird i nogen
> versioner. Jeg har tidliger kunne opdatere Thunderbird så jeg forstår

Har fået løst problemet, startede op i fejlsikret tilstand
afinstallerede thunderbird 2.0.0.0 og installerede den nye version 2.0.0.6
Tak til Kim Ludvigsen for det råd.

MVH
Mogens