Thunderbird v2.0.0.5 ?
Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 11:25

Kan man ikke gøre sådan at Thunderbird v2.0.0.5 ikke udvider alle tråde
med det samme, men holder alle svar under første post ?

Kan man ikke få Thunderbird v2.0.0.5 til at markere alle grupper som
læst, eller bare alle tråde læst når en gruppe forlades ?

Autocadster / 2620

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-07 11:52

http://ilias.ca/blog/2005/12/marking-foldersnewsgroups-read-on-exit/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 12:12

Ivan V. Klattrup formulerede søndag:

> http://ilias.ca/blog/2005/12/marking-foldersnewsgroups-read-on-exit/

Kanon og her på dansk

Vælg indstillinger > Advanced > fanebladet Generelt > klik på
"konfigurations redigering" > i aboutconfig vinduet > højreklik på en
tilfældig linje og vælg ny > Boolsk > brug en af de nedstående linjer
alt efter hvad det skal bruges til.

mailnews.mark_message_read.nntp > Til nyhedsgrupper Newsgroups
mailnews.mark_message_read.pop3 > Til POP3 email mapper
mailnews.mark_message_read.imap > Til IMAP email mapper
mailnews.mark_message_read.rss > Til RSS mapper
mailnews.mark_message_read.none > Til Mapper i (lokale mapper)

Sæt værdien til "true" luk "konfigurations redigering" og klik "ok" i
indstillinger.

Færdig...

Så mangler jeg bare lige den med at, Thunderbird ikke uvider trådene,
men blot holder alle indlæg under det første i en tråd. Syntes det er
ret uoverskueligt når de alle er "foldet" ud :-?

Autocadster / 2620

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-07 13:07

Autocadster skrev:

>Kan man ikke gøre sådan at Thunderbird v2.0.0.5 ikke udvider alle tråde
>med det samme, men holder alle svar under første post ?

\ (det tegn er svaret, kig evt. selv i Vis - Tråde)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk