Nemo encoding noget møj? (Mac OS)
Fra : Palle Jensen

Dato : 28-07-07 09:24

Hej med Jer,

Jeg tester lige pt Nemo til Mac (som det ses i signaturen

Umiddelbart er jeg rigtig begejstret for programmet, men der er et
problem med fortolkningen af de danske bogstaver.

http://usenet.ducktrucks.dk/nemo.png

Et shot fra dk.test hvor øverste indlæg illustrerer problemet.

Er der andre der har været ude og rode med det problem og har en
løsning?

Nemo har nogle encoding indstillinger hvor jeg kan vælge en milliard
(ca. tegnsæt o.l. Jeg har eksperimenteret endel med det men er
ikke kommet videre.

Anyone?

--
I'm trying a new usenet client for Mac, Nemo OS X.
You can download it at http://www.malcom-mac.com/nemo

Fra : Carl Drud

Dato : 28-07-07 13:01

On 2007-07-28, Palle Jensen wrote:

> [...]
>
> Et shot fra dk.test hvor øverste indlæg illustrerer problemet.
>
> Er der andre der har været ude og rode med det problem og har en

Den kan måske ikke håndtere Quoted Printable som indlægget fra
Google Groups er sendt i.

--
Carl

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-07-07 13:28

In article <oonrn4-ijc.ln1@cdnews.my-fqdn.de> Carl
Drud<carl.drud@myrealbox.com> wrote:
> Den kan måske ikke håndtere Quoted Printable som indlægget fra
> Google Groups er sendt i.

Det kunne godt tyde på det ja.

Hmm.... Har smidt et indlæg i deres (hans) support forum. Så må vi se.

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-08-07 12:30

In article <oonrn4-ijc.ln1@cdnews.my-fqdn.de> Carl
Drud<carl.drud@myrealbox.com> wrote:
> Den kan måske ikke håndtere Quoted Printable som indlægget fra
> Google Groups er sendt i

Det ser ud til at problemet er fikset nu.

Blæret nok.