FireFox - forbedring af mailfiltre
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 21-07-07 20:16

Jeg fordeler min indkomne post ved hjælp af filtre.
Jeg synes dog det er meget ufleksibelt at reglerne enten kun kan
indeholde og-betingelser eller eller-betingelser.
Det er med andre ord ikke muligt f.eks. at lave et regelsæt hvor blot
et af flere og-par skal være opfyldt.

Er der nogen der kender en tilføjelse der forbedrer
meddelelsesfilterfunktionen?

kmo

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-07-07 20:19

kristian mikael de freitas olesen skrev:

> Det er med andre ord ikke muligt f.eks. at lave et regelsæt hvor blot
> et af flere og-par skal være opfyldt.

Jeg kender ikke Firefox, men kan man ikke definere mange regler?

Hvis A og B, så er det spam.
Hvis C og D, så er det spam.

Bertel

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 21-07-07 20:23

On Sat, 21 Jul 2007 21:19:27 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>...men kan man ikke definere mange regler?

>Hvis A og B, så er det spam.
>Hvis C og D, så er det spam.

Jo, men du kan ikke
hvis (A og B) eller (C og D) eller (E og F) så gør G

Man er nødt til at dele det op i 3 selvstændige regler.

kmo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-07-07 20:33

Den 21-07-07 21.23 skrev kristian mikael de freitas olesen følgende:

> Man er nødt til at dele det op i 3 selvstændige regler.

Ja, desværre. Jeg er ikke stødt på en udvidelse til filtret, der kan
ændre dette.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 21-07-07 20:54

> [...]
> et af flere og-par skal være opfyldt.
>
> Er der nogen der kender en tilføjelse der forbedrer

Måske du kan fortælle, hvordan du henter mails med Firefox? Det er jeg
nysgerrig efter at vide.

Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-07-07 20:57

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

>Måske du kan fortælle, hvordan du henter mails med Firefox?

webmail.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 21-07-07 21:05

On 21 Jul 2007 19:56:42 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>webmail.

LOL

Hvad hjertet er fuldt af...

Jeg har ikke haft med FireBird at gøre så længe, så jeg skrev forkert.
Jeg skriver naturligvis om FireBird.

kmo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-07-07 21:07

kristian mikael de freitas olesen skrev:

>Jeg skriver naturligvis om FireBird.

Er det ikke Thunderbird

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 21-07-07 21:11

On 21 Jul 2007 20:07:01 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Er det ikke Thunderbird

Aaaarrrggghhh...

Jo.

kmo

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 21-07-07 22:54

> [...]
>
> LOL
>
> Hvad hjertet er fuldt af...
>
> Jeg har ikke haft med FireBird at gøre så længe, så jeg skrev forkert.

Det sjove er, at både Bertel og Kim nåede at svare uden at tage notits
af, at du havde skrevet forkert. Firefox og Thunderbird ligger meget tæt
på hinanden i mange brugeres bevidsthed.

Mikkel

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 21-07-07 23:13

On Sat, 21 Jul 2007 15:54:03 -0600, Mikkel Moldrup-Lakjer
<mikkel@fabel.dk> wrote:

>Det sjove er, at både Bertel og Kim nåede at svare uden at tage notits
>af, at du havde skrevet forkert. Firefox

Nu har både Kim og Bertel været involveret i andre af mine spørgsmål i
forbindelse med at jeg er ved at skifte til ...
tungen-lige-i-munden-ikon ... ThunderBird, så det har alligevel ligget
i luften.

Jeg opdager lige at jeg begik yderligere en fejl ved ikke at skrive i
selve teksten hvilket program mit spørgsmål vedrørte.

kmo

kmo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-07-07 00:05

Den 22-07-07 00.12 skrev kristian mikael de freitas olesen følgende:

> [...]
> forbindelse med at jeg er ved at skifte til ...
> tungen-lige-i-munden-ikon ... ThunderBird, så det har alligevel ligget

Hertil kommer, at der ikke er mailfiltre i Firefox - og så befinder vi
os jo i mail-gruppen og ikke i browsergruppen. Og hvad man nu ellers kan
finde af undskyldninger for, at man ikke altid læser emnelinjen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens priser.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 21-07-07 22:53

Ivan V. Klattrup skrev:

> webmail.

Jaja, men så hentes mail jo ikke til lagring lokalt.

Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-07-07 23:40

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

>Jaja, men så hentes mail jo ikke til lagring lokalt.

Står der noget i spørgsmålet om at det gøres ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk