Besked fra Systemadministrator
Fra : Viggo

Dato : 18-07-07 11:09

Recipient address rejected: Domain not found

står der i en meddelelse, der kommer omgående, når jeg sender til en adresse
på @lu.his.no
Ved søgning kan jeg finde mange adresser på det domæne, der tilhører en
højere læreanstalt i Stavanger. Adressen før @ kan selvfølgelig være
forkert, men det er jo ikke det, der står i beskeden.

Kan I hjælpe med en forklaring?
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-07 12:38

Viggo udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan I hjælpe med en forklaring?

Det virker som om, at domænet his.no er blevet opgivet, og sider med
henvisninger til his.no, som jeg har fundet på google, virker også ret
gamle (set i internetsammenhæng).

--
Jeg hedder i virkeligheden Stig Tøfting.

Fra : Viggo

Dato : 18-07-07 16:56

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> gamle (set i internetsammenhæng).
>
> --
> Jeg hedder i virkeligheden Stig Tøfting.

Tak for hjælp - ja, du har nok ret.
Vh
Viggo, der hedder Viggo.