Mailproblemer
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 16:11

Hej.
Jeg er med på flere nyhedsgrupper og kan godt modtatage mail derfra men ikke
sende. Jeg får følgende meddeelse:

Windows Mail kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: hvilken sang?', Konto:
'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
'441 437 Bad charset in header', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
Hvad er der galt og hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-07-07 17:44

"Bo Stange" <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
> Hvad er der galt og hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

Sakset fra et svar jeg fik, og som hjalp mig med problemet:

Du skal anvende følgende indstillinger:

funktioner- indstillinger - fanebladet "send" - derefter skal du
anvende "format for afsendelse af nyheder. Klik på punktet
"almindelig tekst" - klik derpå for indstillinger for almindelig
tekst. Nu får du en boks op, hvor du kan anvende hhv. MIME og
Uuencode - hvis du sender via TDC skal du anvende
Uuencode-angivelsen til nyhedsgrupper og /ikke/ - som default -
MIME - dette gælder kun til nyhedsgrupper-ihvert
fald via TDC.

Dette skulle løse problemet.

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 19:28