HJÆLP kan ikke sende mail med digital sign~
Fra : LASSE

Dato : 11-07-07 17:55

hej

Når jeg vil sende en mail med digital signatur lukker programmet ned og
kommer med en meddelelse som lyder nogenlunde sådan: "Et program var skyle i
at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og
giver besked hvis der findes en løsning:

Hvordan gør jeg for at få systemet vil at virke så jeg kan sende mail med
digital signatur.

Jeg har en Medion (Aldi PC) med Vista som styreprogram. Derudover er der
standard installeret Bullguard Antivirus program.

Jeg benytter Windows mail som postprogram.

ER der en venlig sjæl derude som kan guide mig om hvorledes jeg kan få det
til at fungere. Jeg har installeret digital signatur og ikonerne kommer frem
på selve mailprogrammet så jeg bare skal trykke når der skal tilføjes
digital signatur.

Jeg har desværre ikke så meget forstand teknisk på at opsætte
sikkerhedsinstillingerne. Har forsøgt at læse mig til hvorledes

med venlig hilsen

Lars A.

Fra : Peter Lind Damkjær

Dato : 12-07-07 05:09

LASSE skrev:
> [...]
>
> Jeg har desværre ikke så meget forstand teknisk på at opsætte
> sikkerhedsinstillingerne. Har forsøgt at læse mig til hvorledes

Der er konstateret en fejl i "TDC Digital Signatur CSP" ved anvendelse
sammen med Vista Mail. En opdatering er på vej og jeg skal nok skrive i
denne nyhedsgruppe, når denne opdatering frigives.

I mellemtiden kan jeg anbefale Thunderbird. Se evt. forummet på
www.mozilladanmark.dk, hvor jeg som privatperson er ved at lave en
vejledning i anvendelse af Digital Signatur i bl.a. Thunderbird.

/Peter