Nyhedslæser
Fra : Keld Mortensen

Dato : 10-07-07 06:53

Har netop installeret Linux Ubuntu med Firefox Web Browswr og
Evolution
e-post, jeg kan ikke umiddelbart se at Evolution giver mig mulighed
for at læse nyheder, skal jeg bruge et helt andet program som
nyhedslæser?

Mort1s1

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-07-07 11:02

Den 10-07-07 07.52 skrev Keld Mortensen følgende:

> jeg kan ikke umiddelbart se at Evolution giver mig mulighed
> for at læse nyheder, skal jeg bruge et helt andet program som
> nyhedslæser?

Efter hjemmesiden at dømme, understøttes nyhedsgrupper ikke. Du kan i
stedet bruge Thunderbird, der for øvrigt også er ganske udmærket til mails.

http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-07-07 15:53

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-07-07 17:48

Den 10-07-07 16.53 skrev Ivan V. Klattrup følgende:
> [...]

Ok, jeg kunne ikke umiddelbart finde noget på hjemmesiden om nyhedsgrupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-07 14:33

>e-post, jeg kan ikke umiddelbart se at Evolution giver mig mulighed
>for at læse nyheder, skal jeg bruge et helt andet program som
>nyhedslæser?

Jeps det skal du da :)

Evolution er et mailprogram.

Jeg kan VARMT anbefale PAN under Gnome/Ubuntu. Det er suverænt!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-07-07 15:50

Keld Mortensen wrote:

> for at læse nyheder, skal jeg bruge et helt andet program som
> nyhedslæser?

Smid Evolution på porten og brug Thunderbird over hele linien.

Jesper Poulsen

Fra : Carl Drud

Dato : 10-07-07 16:05

On 2007-07-10, Kim Ludvigsen wrote:

> Efter hjemmesiden at dømme, understøttes nyhedsgrupper ikke.

Det gør de.

http://www.ensode.net/evolution_newsgroups.html

http://www.luug-hn.org/artikel/evolution2-preview/evo2.html

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 10-07-07 16:01

On 2007-07-10, Keld Mortensen wrote:

> Har netop installeret Linux Ubuntu med Firefox Web Browswr og
> Evolution e-post, jeg kan ikke umiddelbart se at Evolution giver mig
> mulighed for at læse nyheder,

Rediger-->Indstillinger og vælg tilføj og du får et sted muligheden for
at vælge "USENET Nyheder".

> skal jeg bruge et helt andet program som nyhedslæser?

Jeg tror ikke filter mulighederne er så gode, men jeg bruger den kun til
mail så jeg kender den ikke så godt som nyhedslæser.

--
Carl