nyhedsprogram
Fra : martinvincentz@yahoo~

Dato : 08-07-07 06:02

hvilket program kan jeg bruge til at læse i nyhedsgrupperne ?
jeg har lige fået fullrate og kan forstå at de ikke under støtter
nyhedsservere ?
jeg skal melde mig til www.usenetserver.com inden så længe,de
understøtter vel også danske nyhedsgruppe læsning ?

Martin

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 08-07-07 06:57

Martin skrev:

> hvilket program kan jeg bruge til at læse i nyhedsgrupperne ?

Fx Thunderbird [¹].

> jeg har lige fået fullrate og kan forstå at de ikke under
> støtter nyhedsservere ?

Du kan prøve at spørge i deres forum [²].

> jeg skal melde mig til www.usenetserver.com inden så længe,
> de understøtter vel også danske nyhedsgruppe læsning ?

Du ku' osse vælge en der lå lidt tættere på, fx dotsrc.org [³]
(tidligere SunSITE.dk).

Mvh,
Klaus

[¹] http://www.mozilla.com/thunderbird
[²] http://forum.fullrate.dk/
[³] http://dotsrc.org/usenet/
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-07-07 09:40

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Fx Thunderbird [¹].

Jeg har prøvet mangt og meget og jeg er endt ved Thunderbird. En af
fordelene ved den er at den intet gemmer i registringsdatabasen. Hvis
min Windows-installation vælger at stille træskoene, så kan jeg uden
problemer flytte hele systemet til en anden maskinen (Windows eller Linux).

Jesper Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-07-07 10:11

Klaus Alexander Seistrup wrote:
> Du ku' osse vælge en der lå lidt tættere på, fx dotsrc.org [³]
> (tidligere SunSITE.dk).

Ja - Sunsite er god og gratis til de danske tekstgrupper.

Men jeg kunne forestille mig, at grunden til at vælge en betalingsserver
i udlandet var at kunne hente fra binære grupper, og det har Sunsite
ikke, men den kunne være et fint supplement til betalingsserveren.

Betalingsserveren kunne så bruges til binære grupper og Sunsite til de
danske tekst-grupper.

Jan