E-Mail
webnoob 5265
News i Outlook 2007 ??
Fra : klaus

Dato : 25-06-07 17:01

Kan man ikke sætte en news konto op i Outlook 2007

Hvis ja

Hvordan h...... gør man det

Mvh Camilla

Fra : Carl Drud

Dato : 25-06-07 17:24

On 2007-06-25, klaus wrote:

> Kan man ikke sætte en news konto op i Outlook 2007

Outlook kan ikke uden en plug-in.

f.eks:

http://www.shorelinesoftware.com/index.htm

http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

--
Carl

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-07-07 18:50

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Outlook kan ikke uden en plug-in.
>
> f.eks:
>
> http://www.shorelinesoftware.com/index.htm
>
> http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

har vi ikke været inde på det før? Jeg benytter mig af outlook
og har naturligvis sat en nyhedslæser op via Outlook uden
synderlige problemer.

Men måske misforstår jeg spørgsmålet. Jeg anvender naturligvis
outlook express' nyhedslæser gennem Outlook og det fungerer
fint.

Sådan gør jeg:

I Outlook går jeg til vis- værtøjslinjer -tilpas - fanebladet:
kommandoer- der går jeg til "web" under "kategorier" og finder
"nyheder". Den tekst (altså; Nyheder) trækker jeg op på
menulinjen hvor jeg vil have den og vupti har jeg adgang til en
nyhedslæser, nemlig den indbyggede Outlook express.

Jeg kan også anvende Funktioner-tilpas og følge ovenstående (der
er som regel flere måder at gøre det på i Microsoft-
produkterne).

Når nyhedslæseren først er på plads, , indstiller man den bare
på samme måde som man plejer når man skal have adgang til den
nyhedslæser, udbyderen giver adgang til.