E-Mail
webnoob 5265
Export af settings i TB
Fra : Pipeline

Dato : 24-06-07 17:29

Jeg skal til at formattere min pc, og vil gerne have gemt mine
indstillinger/konto'er i TB så jeg undgår at skulle oprette alle kontier
igen. Men hvordan gør jeg dette (hvis det altså kan lade sig gøre)?
Mvh
Pipeline

Fra : Carl Drud

Dato : 24-06-07 17:33

http://kb.mozillazine.org/Backing_up_your_mail%2C_address_books%2C_and_settings

--
Carl

Fra : Pipeline

Dato : 24-06-07 17:38
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-07 17:36

Pipeline skrev:

> Men hvordan gør jeg dette (hvis det altså kan lade sig gøre)?

Enten ved at kopiere din profil eller ved at bruge et program som
Mozbackup http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk