Uønskede indlæg
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-06-07 08:10

Er der en smartere måde at fjerne uønskede indlæg på end at killfiltre
vedkommende i hver eneste nyhedsgruppe, eller markere indlæggene et ad
gangen og vælge Ignorer tråd?

Venlig hilsen Dikte (TB bruger)

Fra : Max

Dato : 23-06-07 08:32

Hej Benedikte

> Er der en smartere måde at fjerne uønskede indlæg på end at killfiltre

Ja, overse dem, det er hurtigt og effektivt.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-07 15:41

Benedikte Brisson skrev:
> Er der en smartere måde at fjerne uønskede indlæg på end at killfiltre
> vedkommende i hver eneste nyhedsgruppe, eller markere indlæggene et ad
> gangen og vælge Ignorer tråd?
>
> Venlig hilsen Dikte (TB bruger)

Jeg har fra News.Sunsite.dk også modtaget en hel stribe af de spam fra
MI5.

For minutter siden har jeg i TB oprettet et meddelelsesfilter der siger
at medd. med Emne: MI5 Persecusion og Fra: MI5VictimXmi5.gov.uk

Skal Markeres som læst og derpå: Slet meddelelse.

Denne "opskrift" har jeg fået her, "Fra sædvanligvis pålidelig kilde",
men jeg ved endnu ikke om det virker.

Jeg abonnerer også på min egen servers grupper: news.nordit.dk, og der
må de have et godt filter på serveren for der modtager jeg ingen fra MI5.

Jeg formoder at du ønskede at fjerne dem helt fra din PC, det var i
hvert tilfælde det jeg ønskede, men jeg forstår at det nok er lettere at
ignorere dem. (Dette finder jeg dog f..... svært!!)

Med venlig hilsen Mr. Mox