Webmail Picasa is that here?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 09:35

Jeg har lige set endnu en af de fine ting ved Picasa2, dets Webmail!

Jeg sendte 200 fotos til familie i New Zealand og de modtog billederne
fint, de var selvfølgelig glade for muligheden af at modtage se alle de
mange fotos på så kort tid.

Men de kan ikke umiddelbart kopiere fra de viste fotos.

Jeg mener ikke at jeg selv har lagt nogen begrænsning ind ved
udvælgelsen af fotos til Webalbum??

Hvor skal man søge efter et svar på dette?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 19-06-07 16:21

Mr. Mox skrev:

> Men de kan ikke umiddelbart kopiere fra de viste fotos.
>
> Jeg mener ikke at jeg selv har lagt nogen begrænsning ind
> ved udvælgelsen af fotos til Webalbum?

Kan det være

#v+

Settings
» Content controls
» Enable people viewing my albums to download them using Picasa

#v-

?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 16:36

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Kan det være
>
> #v+
>
> Settings
> » Content controls
> » Enable people viewing my albums to download them using Picasa

Mange tak Klaus for dit svar.

Hvis jeg går ind i Indstillinger i Webalbum ser jeg for neden:
"Indholdskontroller" og der har jeg vinklet: Muliggør at folk der er mit
album kan downloade vha. Picasa.

Min familie i NZ har vist ikke Picasa så måske det er derfor de ikke kan
kopiere billederne. Jeg har prøvet at åbne mit webalbum vha. den link
jeg sendte til dem, og jeg kan heller ikke kopiere til ACDSee!!!

Jeg må nok få dem til at downloade Picasa2 dernede!

Med venlig hilsen Mr. Mox