Hvem kender denne?
Fra : Lars Petersen

Dato : 06-07-01 16:26

Hej

I en brandert har jeg hørt en cover-version af en gammel sang hvor der
bliver sunget noget med "West Virginia" og "take me home". Jeg er næsten
overbevist om at det er en gammel country sang. En ting ved jeg dog.... den
er med DJ Ötzi. Er der en her i gruppen der kan sætte en titel på denne
sang?

mvh Lars

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 06-07-01 16:43

Lars Petersen wrote:

> [...]
> er med DJ Ötzi. Er der en her i gruppen der kan sætte en titel på denne

Jeg har heldigvis ikke hørt den med DJ Ötzi, men det er nok John Denvers
"Country Roads", du tænker på:

http://www.execpc.com/~suden/country_roads.html

I øvrigt fordansket til "Jeg vil bo på Vesterbro":

http://home.worldonline.dk/~alxj/Sange/jeg_vil_bo_paa_vesterbro.htm

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Lars Petersen

Dato : 06-07-01 22:06

> Jeg har heldigvis ikke hørt den med DJ Ötzi, men det er nok John Denvers
> "Country Roads", du tænker på:

Det var lige præcis den titel, tror jeg :)

Takker!
mvh Lars

Fra : Jørgen Laursen

Dato : 08-07-01 23:54

"Country Roads".
Jørgen.

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 19-07-01 18:31

Det er da naturligvis John Denvers "Country Roads"!!!
Lars Petersen <info@minimuh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i4l8o$1sl$1@sunsite.dk...