aktivitets-test (0 aktivitet siden 1/7?) l~
Fra : Henrik

Dato : 05-07-01 21:22

Er serveren, NG eller min forbindelse helt død i ferievarmen....ingen indlæg
her siden 1/7!
Så poster nu denne test.
H.

Fra : EGC

Dato : 06-07-01 16:53

"Henrik" <henriks22@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er serveren, NG eller min forbindelse helt død i ferievarmen....ingen
indlæg
> her siden 1/7!
> Så poster nu denne test.
> H.
Kig evt. efter under >vis >aktuel visning >vis alle meddelelser

Mvh.E.C.

Fra : C'est moi

Dato : 06-07-01 18:06

On Thu, 5 Jul 2001 22:22:20 +0200, "Henrik" <henriks22@hotmail.com>
wrote:

>Er serveren, NG eller min forbindelse helt død i ferievarmen....ingen indlæg
>her siden 1/7!
>Så poster nu denne test.
>H.

He he he, meget passende for denne NG er det jo agurketid - folk er
simpelthen sådan på ferie lige nu...

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 06-07-01 19:34

Fri, 06 Jul 2001 17:06:07 GMT, skrev jensens@esenet.dk (C'est moi) :

>He he he, meget passende for denne NG er det jo agurketid - folk er
>simpelthen sådan på ferie lige nu...

Apropos agurker - er der så nogen der har gode forslag til
alternative anvendelser ??
Vi har i drivhuset p.t. masser af agurker, som vi bl.a. spiser rå, i
salater, som tzatziki eller som gammeldags agurkesalt.
Men kan man ikke bruge dem til noget andet spændende i den daglige
madlavning ?? Jeg tænkte på f.eks. i gryderretter eller lign. -
eller vil det blive for vandet ??

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Gerner

Dato : 06-07-01 20:15

On Fri, 06 Jul 2001 20:34:23 +0200, in dk.kultur.mad+drikke, Gitte Sørensen
<gitte@superbruger.dk>:

> [...]
>Men kan man ikke bruge dem til noget andet spændende i den daglige
>madlavning ?? Jeg tænkte på f.eks. i gryderretter eller lign. -

Hvad med at starte en tråd om det istedet for at hægte dig på en OT tråd ?

Min mailer f.eks. flytter ikke dit indlæg ud af tråden selv om du laver om på
subject.

Såden er den opsat og sådan vil jeg have det.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-07-01 18:19

Således skrev "Henrik" <henriks22@hotmail.com> i dk.kultur.mad+drikke
Thu, 5 Jul 2001 22:22:20 +0200:

>Er serveren, NG eller min forbindelse helt død i ferievarmen....ingen indlæg
>her siden 1/7!
>Så poster nu denne test.
>H.

TDC har idriftssat den nye newsserver og på den er der lavere
message-ids. Det betyder at din OE5 tror at den allerede har hentet
indlæg.

Jeg bruger ikke OE, så jeg kan ikke fortælle dig hvordan du ordner
det, men i <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
eller i de interne tele.internet.*-grupper er spørgsmålet blevet
besvaret utallige gange, så prøv at kigge et par dage tilbage i dem.

Knud
--
THIS PLACE IS JUST _SLOPPING_ OVER WITH PEACE AND QUIET!

Fra : Henrik

Dato : 06-07-01 22:29

Ha ha....herlig at se hvad en: "læs ikke" postering kan medføre....og mange
tak for råd og vejledning!

Jeg skal ikke trætte her med en længere forklaring, men en installation af
Norton virus check og efterfølgende af-installation efterlod IE5 lammet, men
en sletning og genoprettelse af News-serveren løste problemet.
tak igen for info og hjælp!!!

Agurker er bedst anvendt i kold tilstand efter min mening....gerne i den
græske tzatziki som nævnt, helst afvandet med salt, vredet i viskestykke, og
i rigelige mængder...så får de ben at gå på....ahh!

Henrik

Fra : A. And

Dato : 07-07-01 08:42

OE5
Vælg:
Funktioner og indstillinger... og vedligeholdelse og ryd op nu og nulstil og
ja
Du skal nu indlæse alle brevhoveder igen men alle kommer med.

Kim