Billige blækpatroner til Pixma4000
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-07 14:32

Hej

Jeg skal have bestilt en håndfuld blækpatroner til min Canon Pixma
IP4000

Sidst jeg bestilte, ja det er vel efterhånden længe siden... Kostede
det vist 9kr for en compatibel blækpatron..
Men nu kan jeg jeg kun finde dem til 49kr og opefter..

Nogen der lige kan give et link?

Mvh. Bjarke

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-07 14:47

Bjarke Hansen wrote:
> Sidst jeg bestilte, ja det er vel efterhånden længe siden... Kostede
> det vist 9kr for en compatibel blækpatron..
> Men nu kan jeg jeg kun finde dem til 49kr og opefter..
> Nogen der lige kan give et link?

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_28&osCsid=520e197f3a1e5d49f3ae845b509ed56d

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-07 14:55

Bjarke Hansen wrote:
> Nogen der lige kan give et link?

PS - han sælger også på Qxl - rabat ved 50 eller 100 stk f.x.:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=512510244

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-07 19:13

On 29 Jul., 15:47, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_28&osCsid=520e197f....

Mange tak for det jan

Mvh. Bjarke

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-07 20:45

Bjarke Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Mange tak for det jan

Velbekomme

Der er vistnok andre, der er et par øre billigere - men ham her
bruger jeg selv patroner fra, og de er helt OK.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard