ram
Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 13:17

hej..

hvis man nu har et k7s41 bundkort der supporterer op til 400 mhz ddr 2
ram - er det så ikke stadig sådan at man kan sætte 533 mhz i (fx
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=119347), så de så
bare kører langsommere?

mvh
peter jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-07 15:20

On 29 Jul., 14:16, "(-Peter-)" <garfield...@gmail.com> wrote:
> hej..
>
> hvis man nu har et k7s41 bundkort der supporterer op til 400 mhz ddr 2
> [...]

Jo man kan sagtens køre med langsommere ram.

De ram du linker til, er der afbilledet et rammodul til bærbare
computere.. men beskrivelse skulle dog passe til din, So-dim 200pin

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 15:22

On 29 Jul., 16:20, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Jo man kan sagtens køre med langsommere ram.
>
> De ram du linker til, er der afbilledet et rammodul til bærbare
> computere.. men beskrivelse skulle dog passe til din, So-dim 200pin

okay.. .tak... så vidt jeg kan se er det 184 pin jeg skal bruge... kan
det passe de er dyrere end andre?

/Peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 16:16

(-Peter-) wrote:

> hvis man nu har et k7s41 bundkort der supporterer op til 400 mhz ddr 2
> ram - er det så ikke stadig sådan at man kan sætte 533 mhz i (fx

K7S41 understøtter ikke DDR2.

XFUT:dk.edb.hardware.bundkort

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 19:03

"(-Peter-)" <garfieldpbj@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det bundkort kan du da ikke sætte DDR2 ram i!?!?
Har da kun support for DDR ram ifølge
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7S41&s=n

/Bent