graffikkort
Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 12:13

hej..

hvilket graffikkort skal man sætte i en pc hvis man vil give i
nærheden af 500 kr?

hvad skal man gå efter?

/Peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 12:14

On 29 Jul., 13:12, "(-Peter-)" <garfield...@gmail.com> wrote:
> hej..
>
> hvilket graffikkort skal man sætte i en pc hvis man vil give i
> nærheden af 500 kr?
>
> hvad skal man gå efter?
>
> /Peter

glemte en vigtig ting - det skal sidde i et k7s41 - dvs det skal være
agp (8x)

/peter

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-07-07 14:52

"(-Peter-)" <garfieldpbj@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> hvad skal man gå efter?
>
> /Peter

glemte en vigtig ting - det skal sidde i et k7s41 - dvs det skal være

Du glemte også at sige, hvad det skal bruges til, men for 500.- for du ikke
noget til spil.

Eller er der også news:dk.edb.hardware.grafikkort der sidder nørderne.

/Ole

Fra : J

Dato : 29-07-07 14:56

On Sun, 29 Jul 2007 04:13:34 -0700, "(-Peter-)"
<garfieldpbj@gmail.com> wrote:

>glemte en vigtig ting - det skal sidde i et k7s41 - dvs det skal være
>agp (8x)

Jeg tror ikke, at k7s41 har andet end agp4x. Check manualen !

Men jeg mener, at et geforce 6200 kan køre i den.

mvh

John

Fra : J

Dato : 29-07-07 15:49

On Sun, 29 Jul 2007 04:13:34 -0700, "(-Peter-)"
<garfieldpbj@gmail.com> wrote:

>glemte en vigtig ting - det skal sidde i et k7s41 - dvs det skal være
>agp (8x)

Jeg vil foreslå dette:

Du ser at agp kortet har 2 slidser. Den venstre er indikerer support
for 1.5 volt (agp 4x), medens den højre er 0.8 volt (8x)

Dette kan du ikke bruge:

Det er mit bud

mvh

John

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 15:23

On 29 Jul., 15:55, J <johnknuhtse...@Mmail.dk> wrote:

> Jeg tror ikke, at k7s41 har andet end agp4x. Check manualen !
>
> Men jeg mener, at et geforce 6200 kan køre i den.
>
> mvh
>
> John

jeg kan godt bruge agp 8 x..

mvh
peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 16:03

On 29 Jul., 16:48, J <johnknuhtse...@Mmail.dk> wrote:

> Jeg vil foreslå dette:http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=167442
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383729
>
> Du ser at agp kortet har 2 slidser. Den venstre er indikerer support
> for 1.5 volt (agp 4x), medens den højre er 0.8 volt (8x)
>
> Dette kan du ikke bruge:
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261296
>
> Det er mit bud
>
> mvh
>
> John

okay.. tak.. ser på det...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 16:14

(-Peter-) wrote:

> hvad skal man gå efter?

Det har været diskuteret utallige i den rigtige gruppe, nemlig
dk.edb.hardware.grafikkort

Jesper Poulsen

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-07-07 16:24

On 29 Jul., 17:13, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Det har været diskuteret utallige i den rigtige gruppe, nemlig
> dk.edb.hardware.grafikkort
>
> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

okay... troede ikke der var så specifikke grupper...
men tak..

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 16:37

(-Peter-) wrote:

> okay... troede ikke der var så specifikke grupper...

Har du ikke en gruppeliste?

Jesper Poulsen