Ingen adgang til router
Fra : desktop

Dato : 26-07-07 12:38

Jeg har sat min router op som en switch hvilket fungere fint bortset fra
at jeg ikke længere kan få adgang til dens webinterface.

Jeg har forbundet ledningen fra vægen til port 1 og ledningen fra min
stationære til port 2. Min laptop forbinder via sit trådløse netkort.
Jeg bruger IKKE WAN porten (gav problemer med at se andre på netværket).

Normalt plejere jeg at skrive 192.168.1.1 i en browser for at få adgang
til interfacet, er det normalt at man ikke kan få adgang til dette når
man bruger den som en switch i stedet?

Fra : Hans

Dato : 26-07-07 13:14

"desktop" <asdfsf@asd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til interfacet, er det normalt at man ikke kan få adgang til dette når man

Ikke alle routere er ens. Og hvad mener du med at sætte den op til en
switch?

Fra : desktop

Dato : 26-07-07 15:01

Hans wrote:
> "desktop" <asdfsf@asd.com> skrev i en meddelelse

> Ikke alle routere er ens. Og hvad mener du med at sætte den op til en
> switch?

Det drejer sig om en Linksys GL trådløs router.

Som beskrevet har jeg undladt at anvende WAN. Yderligere har jeg
disablet DHCP i netværksindstillingerne da jeg stadig havde adgang til
routeren.

Fra : Kim

Dato : 26-07-07 13:45

On Thu, 26 Jul 2007 13:38:11 +0200, desktop <asdfsf@asd.com> wrote:

>Jeg har sat min router op som en switch hvilket fungere fint bortset fra
>at jeg ikke længere kan få adgang til dens webinterface.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.netvaerk

fut : dk.admin.netikette
--
Kim