Varmt grafikkort
Fra : ___P.Sir

Dato : 21-07-07 14:41

Min søns har sat en temperaturføler på sit grafikkort - et ASUS Nvidia
8800gts - og den viser op mod 46 grader - stiger stadig, og så turde han
ikke lade den sidde længere, af frygt for at den skulle smelte til kortet,
da det jo er plastik rundt om temp.føleren....er det ok, eller bør han gøre
noget ved dette? Skal siges, at kortets egen køler kører som den skal.
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Esben

Dato : 21-07-07 15:18

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da det jo er plastik rundt om temp.føleren....er det ok, eller bør han
> gøre noget ved dette? Skal siges, at kortets egen køler kører som den

Det lyder ellers normalt. Har PC'en været ustabil?

--
Esben

Fra : ___P.Sir

Dato : 21-07-07 15:49

"Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det lyder ellers normalt. Har PC'en været ustabil?
Nej det har den faktisk ikke. Han blev vist bare overrasket over hvor høj
temperaturen var, da han pludselig kunne aflæse den. Men hvis du siger deter
normalt, så er der jo ikke noget at gøre ved det.
preben

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-07-07 16:27

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> temperaturen var, da han pludselig kunne aflæse den. Men hvis du siger
> deter normalt, så er der jo ikke noget at gøre ved det.

Du kan godt regne med, hvad Esben skrev... Det er ikke nogen skræmmende
temperatur. Bliver det for varmt, er du ike i tvivl, maskinen bliver
ustabil, lukker evt.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 20:28

"/Ole (6000)" <x@xx.xxx> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Du kan godt regne med, hvad Esben skrev... Det er ikke nogen skræmmende
> temperatur. Bliver det for varmt, er du ike i tvivl, maskinen bliver

Mit 8800gts ligger på ca. 60-65 grader under load det er der ingen problemer
i det kan det sagtens klare

Hilsen Michael

Fra : JL

Dato : 22-07-07 02:02

> [...]
> da det jo er plastik rundt om temp.føleren....er det ok, eller bør han
> gøre noget ved dette? Skal siges, at kortets egen køler kører som den

Ganske normal temp. Ikke noget alarmerende i det overhovedet.