Forslag til ny bærbar
Fra : sms

Dato : 19-07-07 23:23

Hej

Jeg skal til at købe en bærbar der også skal kunne trække spil i samme stil
som f.eks. Battlefield 2...

Derudover må den gerne have en 17" skærm og 2 GB Ram.....

Er der nogen der har nogle gode forslag (evt. links) til steder hvor man kan
få sådan en maskine ?
(I prisklassen op til kr. 8.000 (MEGET gerne mindre )

På forhånd tak for hjælpen

mvh

SMS

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-07-07 23:47

"sms" <smsFJERN@os.dk> wrote in message
> [...]
> kan få sådan en maskine ?
> (I prisklassen op til kr. 8.000 (MEGET gerne mindre )

Til 8k får du ikke noget, der kan leve op til de krav. Enten må du slække på
forventningerne, eller også må du spare op lidt længere.

/Ole

Fra : sms

Dato : 20-07-07 06:53

Ok; hvor meget skal jeg spare op (og hvilken maskine skal jeg spare op til
?)

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 07:08

sms wrote:

> [...]
> få sådan en maskine ?
> (I prisklassen op til kr. 8.000 (MEGET gerne mindre )

Jeg tror ikke, du får meget af den computer for 8000 kr.

Fra : sms

Dato : 20-07-07 07:18

Nej....det er jo derfor jeg spørger igen kl. 7.53 om hvor meget jeg så skal
ofre, og på hvilken maskine

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 07:27

sms wrote:

> Nej....det er jo derfor jeg spørger igen kl. 7.53 om hvor meget jeg så skal
> ofre, og på hvilken maskine

Jeg har netop hos Dell bestilt ny bærbar. En eller andre mindre Core 2
Duo, 2 GB RAM, 80 GB HD, 15.4" skærm med XP. Dertil også Office og en
dockingstation. Trækker jeg de to sidste ting fra, koster den næsten
12.000 kr.

Bortset fra de 2 GB RAM lever den næppe op til dine krav, men jeg
spiller heller ikke.

Jeg talte for nylig med én, som også netop havde købt bærbar. Han havde
dog købt den primært som en spillecomputer. Han havde betalt 15.000 kr.
for den. Hvad han præcis fik for det, ved jeg dog ikke.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-07-07 08:57

On Fri, 20 Jul 2007 08:27:28 +0200 Holst <newsnov06@shelter.dk> sent the
following smoke signals:

> [...]
>Duo, 2 GB RAM, 80 GB HD, 15.4" skærm med XP. Dertil også Office og en
>dockingstation. Trækker jeg de to sidste ting fra, koster den næsten

Hvad med en Dell Inspiron 1720:

Intel® Core™ 2 Duo T7500-processor (2,2 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-cache)
Original Windows Vista™ Home Basic - Dansk
Jet Black med mat finish uden webkamera
17" skærm i bredformat med opløsningen WXGA+ (1440 x 900, TFT)
2048 MB Dual Channel DDR2-hukommelse 667 MHz [2x1024]
160 GB SATA-harddisk (5.400 omdr./min.)
nVidia® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikeret DDR2-grafikhukommelse
Fast, internt 8x dvd+/-rw-drev med software
6-cellet primært lithium-ion-batteri (56 W/t)

Her ligger prisen også på ca. 12.000 kr.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-07-07 08:46

> [...]
> Fast, internt 8x dvd+/-rw-drev med software
> 6-cellet primært lithium-ion-batteri (56 W/t)
>
> Her ligger prisen også på ca. 12.000 kr.

Det er nok ikke et helt skævt bud på en maskine, dog ville jeg se på, hvad
det ville koste at få 7200 rpm harddisk i. Spil har det jo med at hente lidt
ind i mellem, og spillere (mig selv incl.) har det med ikke at være alt for
tålmodige

/Ole

Fra : Ad Infinitum

Dato : 20-07-07 10:40

"sms" <smsFJERN@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til at købe en bærbar der også skal kunne trække spil i samme
> stil som f.eks. Battlefield 2...
>
> Derudover må den gerne have en 17" skærm og 2 GB Ram.....
>
> Er der nogen der har nogle gode forslag (evt. links) til steder hvor man
> kan få sådan en maskine ?
> (I prisklassen op til kr. 8.000 (MEGET gerne mindre )
>
> På forhånd tak for hjælpen
>
> mvh
>
> SMS
>

>På edbpriser.dk brugte jeg 10 sek til at indtaste de krav du oplyser
>omkring ram og skærm, og der kom flere muligheder frem b.la. denne

Ven nu ikke meget om bærbare, men prøv at se hvad du kan få for det beløb du
vil max betale.

God Sommer

Fra : Kim

Dato : 20-07-07 11:18

On Fri, 20 Jul 2007 00:22:37 +0200, "sms" <smsFJERN@os.dk> wrote:

>Er der nogen der har nogle gode forslag (evt. links) til steder hvor man kan
>få sådan en maskine ?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.baerbar

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-07-07 15:19

sms wrote:

> Jeg skal til at købe en bærbar der også skal kunne trække spil i samme stil
> som f.eks. Battlefield 2...
> (I prisklassen op til kr. 8.000 (MEGET gerne mindre )

Bilka har en HP med Geforce Go 7600 til 6999,-

Jesper Poulsen

Fra : sms

Dato : 23-07-07 16:52

OK; mange tak for hjælpen