Aldis sidste tilbud
Fra : Jama

Dato : 19-07-07 10:26

MEDION®
Ekstern 500 GB Harddisk i Aluminiumskabinet, jeg går ud fra harddisken kan
tages ud og sættes i en PC. Har jeg ret.
Mvh.Jama

Fra : Ole C

Dato : 19-07-07 10:39

Jama skrev blandt andet:

> MEDION®
> Ekstern 500 GB Harddisk i Aluminiumskabinet, jeg går ud fra
> harddisken kan tages ud og sættes i en PC. Har jeg ret.
> Mvh.Jama

Jo, det burde nok kunne lade sig gøre, men hvorfor købe et kabinet man ikke
skal bruge?
En 500 GB harddisk kan ifølge edbpriser.dk erhverves for 650 kr. og opad.

--
vh
Ole C.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 19-07-07 10:57

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke skal bruge?
> En 500 GB harddisk kan ifølge edbpriser.dk erhverves for 650 kr. og opad.

Ja, og garantien.!

--
/Ole

Fra : Lyhn

Dato : 19-07-07 15:38

Jama wrote:
> MEDION®
> Ekstern 500 GB Harddisk i Aluminiumskabinet, jeg går ud fra
> harddisken kan tages ud og sættes i en PC. Har jeg ret.

Ja det har du ret i.

Jeg kan fortælle dig at det er en Seagate Barracuda 7200.10 500GB 8MB SATA
II (ST3500830AS) der sidder i den.

http://www.visitfredrikshavn.dk/default.asp?page=MainSide&method=VisSide&DocumentID=3&MenuID=3&VareID=29912

Fra : Lyhn

Dato : 19-07-07 15:57

OK, opdager nu at linket jeg postede er til 250 GB modellen, så glem linket.
Modellen i kabinettet hedder ST3500830AS og IKKE ST3250820AS.

Fra : Henning

Dato : 19-07-07 19:33

On Thu, 19 Jul 2007 11:25:57 +0200, "Jama" <non-paed@c.dk> wrote:

>MEDION®
>Ekstern 500 GB Harddisk i Aluminiumskabinet, jeg går ud fra harddisken kan
>tages ud og sættes i en PC. Har jeg ret.

Hvis du af en eller anden grund finder på at gøre det, er jeg køber
til kabinettet

Fra : Søren

Dato : 20-07-07 12:00

Jama wrote:
> MEDION®
> Ekstern 500 GB Harddisk i Aluminiumskabinet, jeg går ud fra harddisken kan
> tages ud og sættes i en PC. Har jeg ret.

Det har jeg gjort. Vær opmærksom på, at hvis du vil sætte en anden disk
i kabinettet bagefter, så er det ikke sikkert den umiddelbart passer.
Jeg havde i hvert fald lidt problemer med at sætte en WD disk i, men det
lykkedes ved at bukke en tynd metalplade, og klippe nogle plastictapper af.

--
Søren

Fra : Hans

Dato : 20-07-07 12:17

"Søren" <sbo7799-usenet@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> havde i hvert fald lidt problemer med at sætte en WD disk i, men det
> lykkedes ved at bukke en tynd metalplade, og klippe nogle plastictapper

Ja. Det er smart.