hjælp min pc bibber
Fra : julemanden

Dato : 17-07-07 15:53

hej
er der nogen der kan hjælpe mig?
jeg har købt en ny ramblock og sat i og det der sker er at den bare bibber
og ikke andet. hvad er det?
jes

Fra : Gitte & Kent

Dato : 17-07-07 16:31

Hej
Enten har du ikke sat ramblokken ordentlig i - eller også er den defekt.
Mvh Kent

Fra : jes larsen

Dato : 17-07-07 16:38

den sidder rigtigt så jeg troer også den en dekfekt

Fra : Henning

Dato : 17-07-07 16:49

On Tue, 17 Jul 2007 17:37:52 +0200, "jes larsen" <mini.illum@cool.dk>
wrote:

>den sidder rigtigt så jeg troer også den en dekfekt

Er du sikker på den er kompatibel med dit system? Virker maskinen hvis
du piler modulet ud igen? Virker maskinen hvis du kører med det nye
modul alene? Hvordan er du ESD-sikret når du arbejder med ram?

Fra : jes larsen

Dato : 17-07-07 16:59

maskinen virker uden den og jeg har prøvet over i en anden maskine og der
bibber den også bare.
det er to dell maskiner jeg har og de burde kunne køre med 1gb block ..
den ene maskine har 2 512mb blocke i og den anden 256mb.
de er alle pc2700 333 CL2,5 184 pin dimm
mvh
jes

Fra : jes larsen

Dato : 17-07-07 17:30

nu har jeg prøvet den i tre maskiner og der er bare sort skærm og så bibber
den

Fra : Ole C

Dato : 17-07-07 18:20

jes larsen skrev blandt andet:

> nu har jeg prøvet den i tre maskiner og der er bare sort skærm og så
> bibber den

Så har du et godt argument for at få den byttet....

--
vh
Ole C.

Fra : Hans

Dato : 17-07-07 18:37

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så har du et godt argument for at få den byttet....

Ved du om komponenten var beskadiget, da den bkev modtaget?

Fra : jes larsen

Dato : 17-07-07 19:06

den kom i org.kasse fra kingston som lå i en boblepose i en papkasse og jeg
satte den bare i og så bibbe den bare

Fra : Hans

Dato : 17-07-07 19:39

> den kom i org.kasse fra kingston som lå i en boblepose i en papkasse og
> jeg
> satte den bare i og så bibbe den bare

Op pillede ud. Og satte i. Og pillede ud. Og satte i. Og pillede ud. Og
satte i.

Fra : jes larsen

Dato : 17-07-07 20:03

nej ikke lige helt men næsten det har været et forløb over 4 timer

Fra : Flottenheimer

Dato : 19-07-07 11:26

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Op pillede ud. Og satte i. Og pillede ud. Og satte i. Og pillede ud. Og
> satte i.

Købeloven gælder stadig