Er det en ombytter??
Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 17:50

Jeg har lige købt en ny Zalman cpu-køler til 250 kr. (CNPS-7700ALCU), men
pga. dårlig indpakning fra forhandlerens side (Studiedata), så er nogle af
køleribberne blevet bøjet under transporten. Ville I sende den retur eller
ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er jo ikke fordi det er så
mange der er bøjet.
Se billeder: www.steenmartin.dk/zalman/

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 18:00

Jeg har også lige lagt et filmklip ind øverst som måske er lidt nemmere at
se (117 Mb)
www.steenmartin.dk/zalman/

Fra : Hans

Dato : 16-07-07 18:05

Steen F. wrote:
> [...]
> den retur eller ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er
> jo ikke fordi det er så mange der er bøjet.

Jeg ville helt klart få den ombyttet, da rotoren meget vel også kan have
fået et tryk som du rent umiddelbart ikke kan se.

Hans

Fra : Relief

Dato : 16-07-07 20:55

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 10:15

Relief wrote:
> [...]

Transportskade? Også hvis varen ikke er forsvarligt indpakket? Studiedata
har ikke pakken varen ordentligt ind da de sendte den. Jeg har sjældent set
så dårlig en indpakning før.

MVH Steen

Fra : SKOVTROLDEN

Dato : 16-07-07 20:57

Det spil af tid
at sende den retur
de er meget lette af rette ud
medmindre rotor larmer

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 20:59

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville I bare selv prøve og rette dem ud igen? Det er jo ikke fordi det er

Det ser for mig ikke ud til at plast-indpakningen er skadet ? Hvis det er
tilfældet, så er det jo helt tilbage fra fabrikken den er pakket ind i
skadet tilstand.

mvh Ebbe

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-07-07 02:14

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det ser for mig ikke ud til at plast-indpakningen er skadet ? Hvis det er
> tilfældet, så er det jo helt tilbage fra fabrikken den er pakket ind i

Ja enten det eller også er varen ikke helt ny.
Det sidste har jeg dog lidt svært ved at tro da Studiedata ikke har ry for
at sælge brugte varer til nypris.

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 10:15

Laziter [9440] wrote:
> Ja enten det eller også er varen ikke helt ny.
> Det sidste har jeg dog lidt svært ved at tro da Studiedata ikke har
> ry for at sælge brugte varer til nypris.

Varen er ny. Pakken er plomberet og kan ikke åbnes uden synlige spor.

MVH Steen

Fra : Tonni Madsen

Dato : 17-07-07 06:22

Tag en snak med dem, og henvis til billederne, og hør om ikke du bare skal
prøve, finderne er nemme at rette ud, og hvis der så skulle vise sig at være
problemer med vingerne har du jo gjort opmærksomt på det inden du tog den i
brug, så der skulle gerne ikke være nogen problemer, men snak lige med dem
først, hvis det er fra deres leverandør problemet ligger vil de måske gerne
ha den retur så de kan slå ham oven i hoved med den...

Mvh Tonni Madsen