S Kanaler og Hauppauge WinTV-HVR-900
Fra : Henrik

Dato : 16-07-07 16:58

Jeg har har købt en USB-TV-tuner far Hauppauge. Når jeg scanner efter
kanaler finder den alle de kanaler, som IKKE er S-kanaler, hvordan får
jeg den til at finde S-kanalerne også.??

Fra : Anders Pedersen

Dato : 17-07-07 10:32

Henrik skrev:
> Jeg har har købt en USB-TV-tuner far Hauppauge. Når jeg scanner efter
> kanaler finder den alle de kanaler, som IKKE er S-kanaler, hvordan får
> jeg den til at finde S-kanalerne også.??

Hvilket program bruger du til tvkortet?
hvis det er wintv2000 skal du sætte den på nedenstående måde
under Tuning mode skal der All channels og under Broadcast skal der
vælges cable
så skulle s-kanaler komme med også

For andre programmer gælder det at der skal vælges cable i stedet for
antenne for at få s-kanaler med også

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-07-07 11:57

Henrik skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har har købt en USB-TV-tuner far Hauppauge.

Det burde virke, hvis du følger anvisningen fra Anders.

Men de bliver ikke vist som Sxx - det gør de ihvertfald ikke på
mit Hauppauge 150 med WinTV2000.

De første 79 kanaler er de "normale" kanaler - fra 80 og opefter
er det så S-kanalerne.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henrik

Dato : 17-07-07 21:28

On 17 Jul., 11:32, Anders Pedersen <anders.boeghNOS...@jubii.dk>
wrote:
> [...]
> vælges cable
> så skulle s-kanaler komme med også
>
> For andre programmer gælder det at der skal vælges cable i stedet for
Det virker perfekt jeg takker mange gange