felkode 50 på abit an8-sli??
Fra : john nielsen

Dato : 14-07-07 16:43

hej ng

når jeg prøver at starte min pc op, fryser den ved det første billede
skærmen viser...
jeg får denne meddelse på det lille display på mit mb (fejlkode 50)
og kan se i manualen at der står initialize usb??
hva hulen gør man,,, jeg kom for noget tid siden til at bøje 2-3 ben på min
amd64 cpu men fik dem rettet op igen og cpuen går oz fint ned i soklen
igen,,, så det kan vel ikke være den??
skal så siges i starten frøs den kun nogle gange men nu er der ingen liv i
den...

hvordan får jeg den op at kører igen

Abit an8-sli socket 939
2*512mb ocz 3200 el dual ch
chill 520watt
amd socket 939 64x cpu +3700

Fra : ShutEye

Dato : 24-07-07 22:08

> hej ng

Hejsa

> [...]
> igen,,, så det kan vel ikke være den??
> skal så siges i starten frøs den kun nogle gange men nu er der ingen liv i

Prøv lige at gå ind i BIOS og deaktiver alle usb-enheder på bundkortet.
Bare lige for at se om det var det.

Ellers skal der _virkelig_ ikke megen fysisk skade til at slå en cpu ihjel,
men efter min erfaring er det nu mest enten/eller - ikke bare småfejl.