Strømspidser og lyn
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 22:13

Jeg leder efter et apparat der kan sikre min pc og andre apparater i
forbindelse med lynnedslag. Jeg har altid hørt godt om APC (tidligere
Silcon), og har fundet denne skinne til 127 kr.:
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=P5T%2DGR
Kan den anbefales?

Hvis man derudover ønsker at udvidde med batteribackup hvis strømmen helt
forsvinder, hvad skal man så anskaffe? Sådan en sag her til omkring 670
kr.?:
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=BK500EI&total_watts=200

Men jeg kan ikke gennemskue om der både er batteribackup OG
"strømspids-sikring" i sidstnævnte.
Jeg vil jo gerne have sikret både pc-kabinet, skærm, printer og måske et par
andre ting.

MVH Steen

X-post i dk.edb.hardware + dk.teknik.el
FUT dk.teknik.el