Intel CPU detaljer
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 14:00

Jeg har 2 stk. Intel P4 cpu'er som jeg mangler nogle oplysninger om. Det er
begge 2,8 GHz/512/533 og så står der en masse tal ovenpå selve cpu'erne. Kan
man få flere oplysninger om dem, ved at indtaste disse tal et sted?

Der står flg. på den ene:
INTEL(m)(c)'01
PENTIUM(r)4
2.80GHZ/512/533
SL6PF MALAY
L409A888
M411C789 0827

og på den anden står:

INTEL(m)(c)'01
PENTIUM(r)4
2.80GHZ/512/533
SL6S4 MALAY
L248B530-0688

De er ikke installeret.

MVH Steen

Fra : Søren

Dato : 06-07-07 14:58

http://processorfinder.intel.com/

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 17:30

Søren wrote:
> http://processorfinder.intel.com/

Perfekt! Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-07 14:22

Søren wrote:
> http://processorfinder.intel.com/

Ved du om AMD har en lignende side? Jeg kan ikke finde noget.

MVH Steen

Fra : Søren

Dato : 10-07-07 14:53

> Ved du om AMD har en lignende side? Jeg kan ikke finde noget.

Måske kan denne bruges, såfremt det er Athlon XP/MP cpu'er du vil checke.

http://www.amd.com/gb-uk/assets/content_type/DownloadableAssets/Processor_Recognition_Rev05_ENG.pdf

/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 16:02

Søren wrote:
> Måske kan denne bruges, såfremt det er Athlon XP/MP cpu'er du vil
> checke.
> http://www.amd.com/gb-uk/assets/content_type/DownloadableAssets/Processor_Recognition_Rev05_ENG.pdf

Jeps, mange tak. Men ved du hvor mange GHz en Athlon XP 2500+ er på? Den er
vel ikke på 2,5 GHz?
(den hedder: AMD Athlon AXDA2500DKV4D)

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 16:15

Steen F. wrote:
> Jeps, mange tak. Men ved du hvor mange GHz en Athlon XP 2500+ er på?
> Den er vel ikke på 2,5 GHz?
> (den hedder: AMD Athlon AXDA2500DKV4D)

Og ved du hvad socket det er? Det fremgår ikke rigtig.

Fra : Søren

Dato : 10-07-07 16:27

> Jeps, mange tak. Men ved du hvor mange GHz en Athlon XP 2500+ er på? Den
> er vel ikke på 2,5 GHz?
> (den hedder: AMD Athlon AXDA2500DKV4D)

Den er på 1833 MHz og er en Socket A.
http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon%20XP%202500%2B%20-%20AXDA2500DKV4D.html

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 14:52

Søren wrote:
> Den er på 1833 MHz og er en Socket A.
> http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon%20XP%202500%2B%20-%20AXDA2500DKV4D.html

Hvad er sådan en cpu værd?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-07-07 14:54

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> crashed Echelon writing

> Hvad er sådan en cpu værd?

100-200,- hvis ikke endnu mindre.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 10-07-07 16:44

Steen F. wrote:

> Jeps, mange tak. Men ved du hvor mange GHz en Athlon XP 2500+ er på?
> Den er vel ikke på 2,5 GHz?
> (den hedder: AMD Athlon AXDA2500DKV4D)

Søg på Google med AXDA2500DKV4D og du vil få alle de oplysninger du har brug
for.

Det gælder iøvrigt også alle andre AMD processorer, blot du har produkt
koden.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 20:40

Hans wrote:
> Søg på Google med AXDA2500DKV4D og du vil få alle de oplysninger du
> har brug for.
>
> Det gælder iøvrigt også alle andre AMD processorer, blot du har
> produkt koden.

Okay så fik jeg et par gode tips af jer begge to. Tak.
MVH Steen