Inspiration til ophæng af skærm, keyboard ~
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-07-07 15:16

Hej.
På mit arbejde skal vi have placeret en tynd klient, en 17-19"
fladskærm, et keyboard og en mus, på en firkantet søjle, som er ca.
25*25cm.
Der må findes nogen ophæng som er lavet til dette, men jeg ved ikke
hvor jeg skal starte med at lede efter det.
Kan i komme med nogen forslag?
På forhånd tak.
Kai

Fra : Max

Dato : 02-07-07 15:51

Hej Kai

> Kan i komme med nogen forslag?

Du kan starte med at finde ophæng til din skærm, som
standard kan de fleste fladskærme bruge en såkaldt

VESA-mount

--
Mvh Max

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-07-07 17:45

Max formulerede spørgsmålet:
> Hej Kai

> Du kan starte med at finde ophæng til din skærm, som
> standard kan de fleste fladskærme bruge en såkaldt
>
> VESA-mount

Jeg kan godt følge dig, men mangler så stadig noget til
mikrocomputeren, tastaturet og musen.
Kai

Fra : Max

Dato : 02-07-07 18:48

Hej Kai

> Jeg kan godt følge dig, men mangler så stadig noget til
> mikrocomputeren, tastaturet og musen.

Min ide var at hvis du fandt vægophæng til monitoren, ja så
var der også den mulighed at det samme firma også havde
løsninger til CPU, tastatur og mus.

--
Mvh Max