Konstant cpu-forbrug på 50%
Fra : GertBent

Dato : 01-07-07 14:28

Jeg har netop samlet en maskine med følgende specs:

Bundkort: MSI P965-Neo-F 1066MHz FSB Conroe
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 2.13Ghz FSB1066 4MB
HDD: 1 stk. Hitachi DeskStar T7K500 320 GB SATAll
1 stk. WD Caviar 5000AAKS, 500GB, SATAII
RAM: 2 stk. V-Data 1 GB DDRII PC667 CL5
Grafikkort: Club 3D GeForce PCI-E 8600GT 256MB 2xDVI+TV
Kabinet: Antec LifeStyle Sonata II EC, 450 Watt
Kortlæser: NorthQ NQ8603, 52-in-1 Card Reader, 3½"

Problemet er, at helt ny-opsat xppro kun med driver og avg-antivirus
siger den, at den har et cpu-forbrug på 50%, hvilket jeg overhovedet
ikke kan forstå?!? Der står i joblisten under fanen processer:
Procesnavn: System; Brugernavn: System; CPU: 50; Hukommelse: 240 KB

Hvordan i alverden kan det lade sig gøre??? Er det en opsætning i BIOS
el. lignende...?!?

Kh. John

P.S. Hvis der er en anden gruppe, som er mere velegnet vil jeg gerne
vide det

Fra : Ole C

Dato : 01-07-07 15:18

GertBent skrev blandt andet:

> Der står i joblisten under fanen processer:
> Procesnavn: System; Brugernavn: System; CPU: 50; Hukommelse: 240 KB

Står det altsammen under fanen "Processor" ?

> P.S. Hvis der er en anden gruppe, som er mere velegnet vil jeg gerne
> vide det

Det er jo et Windows-problem, så spørgsmålet hører hjemme i
dk.edb.system.ms-windows

--
vh
Ole C.

Fra : GertBent

Dato : 01-07-07 16:06

On 1 Jul., 16:17, "Ole C" <o...@fjerndettetdcadsl.dk> wrote:

> Står det altsammen under fanen "Processor" ?

> Det er jo et Windows-problem, så spørgsmålet hører hjemme i
> [...]

Jeg takker for svaret.

Problemet bestod i et inaktivt usb-stik på bundkortet

Kh. John