Fabrikant af min Bluetooth dongle?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 30-06-07 12:08

Hej

Jeg har problemer med min bluetooth dongle under Vista, nærmere betegnet at
den fryser computeren i 0,5 sek ca. hver femte sekund.

Men jeg kan ikke huske, hvor jeg købte den, og der står ikke noget firmanavn
på.

Jeg har taget et par billeder, og håber nogen kan genkende noget. :) Der er
bl.a. et logo på den største chip i donglen, men jeg kender det ikke.

Billede1: http://klausjensen.dk/images/bt.jpg
Billede2: http://klausjensen.dk/images/bt2.jpg

På forhånd tak. :)

- Klaus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-06-07 15:16

> [...]
>
> Jeg har taget et par billeder, og håber nogen kan genkende noget. :) Der
> er bl.a. et logo på den største chip i donglen, men jeg kender det ikke.

Chippen er en Cambrige Silicon Radio:

http://www.csr.com/home.php

Men det er nok næppe dem der har lavet donglen.
Jeg har BT i min bærbare IBM og så har jeg en BT dongle fra Aldi, og de
melder sig begge som en Cambrige Silicon Radio i device manageren.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-06-07 22:09

"Klaus Jensen" <spammersdie@fromcancer.com> writes:

> [...]
>
> Jeg har taget et par billeder, og håber nogen kan genkende noget. :)
> Der er bl.a. et logo på den største chip i donglen, men jeg kender det

1) Se om du ikke kan finde en MAC adresse, som du så kan oversætte til en
vendor.
2) Hvem leverer driveren til Vista?
3) Smid den ud og køber en ny.

Kai