DVB-C kort og Linux (Fedora 7)
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-06-07 16:23

Hej Gruppe..

Overvejer stærkt at smide et DVB-C kort i linux-serveren - Nogen der
har et godt bud på noget der fungerer under Fedora7 ??

<mlr>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-06-07 08:02

Michael Rasmussen wrote:
> Overvejer stærkt at smide et DVB-C kort i linux-serveren - Nogen der
> har et godt bud på noget der fungerer under Fedora7 ??

Det har de nok i dk.edb.system.unix.hardware

Jesper Poulsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-06-07 08:58

On Sat, 30 Jun 2007 09:01:53 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Det har de nok i dk.edb.system.unix.hardware

Ups, den gruppe havde jeg overset - Flytter straks derover....

<mlr>