Antec SLK-3000B
Fra : Mejer

Dato : 24-06-07 14:22

http://www.silentpcreview.com/article210-page2.html

Jeg har købt sådan en fætter men jeg kan ikke finde ud af at sætte drev
i....og jeg kan ikke finde manual....kan du hjælpe?

Fra : Mejer

Dato : 24-06-07 14:30

hmm.......måske man skal fjerne fronten først?....

Fra : Mejer

Dato : 24-06-07 14:58

jow det var det.......fjern fronten og så er der adgang....man skal montere
nogle dimser på siden af DVD-drevet og så slide det ind indtil det siger
klik..

desværre sidder Drevet lidt for langt nede til at den sorte plastic-cover
der skulle dække for en ledig drevplads ikke kan være der.....det ser sgu
ikke for godt ud, men der er jo frontklab...hmm

Fra : Mads

Dato : 24-06-07 16:14

On Sun, 24 Jun 2007 15:58:27 +0200, "Mejer" <jamera@FJERNsol.dk>
wrote:

>desværre sidder Drevet lidt for langt nede til at den sorte plastic-cover
>der skulle dække for en ledig drevplads ikke kan være der.....det ser sgu
>ikke for godt ud, men der er jo frontklab...hmm

Er du sikker på at du har skruet skinnerne fast i de rigtige
huller så? For normal plejer drevene at passe perfekt.

mvh Mads

Fra : Mejer

Dato : 24-06-07 20:03

ha næ, det kan sgu godt være de kan komme en tak ned.....hmm