Ram
Fra : kep

Dato : 18-06-07 15:26

Hej
Jeg har lige købt 1024 mb ram som jeg skal til
at montere - så vil jeg lige høre om XP skal aktiveres
igen eller hur.

--
M.v.h.
kep

Fra : Hans

Dato : 18-06-07 15:49

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har lige købt 1024 mb ram som jeg skal til
> at montere - så vil jeg lige høre om XP skal aktiveres
> igen eller hur.

Er det et problem, hvis den skal?

Fra : kep

Dato : 18-06-07 16:11

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Er det et problem, hvis den skal?

Nej - men det er et værre bøvl med tlf. aktivering.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-06-07 16:09

kep wrote:

> Jeg har lige købt 1024 mb ram som jeg skal til
> at montere - så vil jeg lige høre om XP skal aktiveres
> igen eller hur.

Det skal den ikke.

Jesper Poulsen

Fra : kep

Dato : 18-06-07 16:13

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
kep wrote:

> Jeg har lige købt 1024 mb ram som jeg skal til
> at montere - så vil jeg lige høre om XP skal aktiveres
> igen eller hur.

Det skal den ikke.

OK - Tak for svaret

Fra : kep

Dato : 21-06-07 10:24

> [...]
> Hej
> Jeg har lige købt 1024 mb ram som jeg skal til
> at montere - så vil jeg lige høre om XP skal aktiveres

Efter montering har jeg mistet "Data Fax Modem" i "Enhedshåndtering"
Under "Telefon og Modemindstillinger" vises "Ikke tilstede"
Kan jeg være kommettil at deaktivere den medens jeg
monterede ram-en - og hvordan tilslutter jeg den igen.
Jeg bruger aldrig tlf. modem og kommer nok heller aldrig til det
men det er alligevel rart at det virker som det skal.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-06-07 16:55

> [...]
> Jeg bruger aldrig tlf. modem og kommer nok heller aldrig til det
> men det er alligevel rart at det virker som det skal.

Du har vel kommet til at skubbe til kortet og derfor er der ikke
forbindelse til kortet, pil sidepladen af igen og kontroller at kortet
er helt nede i porten.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : kep

Dato : 21-06-07 17:21

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Du har vel kommet til at skubbe til kortet og derfor er der ikke
> forbindelse til kortet, pil sidepladen af igen og kontroller at kortet er

Nu ved jeg ikke lige hvordan sådan et kort ser ud og hvordan
jeg tjekker om den er helt nede i porten.
Kan du give mig et hint

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-06-07 18:41

> [...]
>

> Nu ved jeg ikke lige hvordan sådan et kort ser ud og hvordan
> jeg tjekker om den er helt nede i porten.

Du kigger på bagsiden af PC'en og kigger efter et RJ11 stik , dette
sidder på kortet. RJ11 er lillebroren til RJ45 som du sansynligvis
benytter til dit internet.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : kep

Dato : 21-06-07 18:49

> [...]
> på kortet. RJ11 er lillebroren til RJ45 som du sansynligvis benytter til

OK - Prøver om jeg kan finde ud af det.
Tak for hjælpen !

M.v.h
kep