TV kort - hvilket?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-06-07 13:28

Hej derude,

Til en notebook med vista home premium søger jeg et tv kort, som virker inde
i media center. Skal "primært" kunne tage kabeltv. Vil helst undgå en USB
tuner (stikker lang ud af notebookken), men "må tage" det jeg kan få.

Hvad kan jeg købe?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Nick

Dato : 18-06-07 13:43

"Torben Brøndum" skrev i en meddelelse...
> [...]
> USB tuner (stikker lang ud af notebookken), men "må tage" det jeg kan få.

Har du miniPCI-slot med antennestikket ført ind? Eller skal det være PCMCIA
(PCCARD) eller ExpressCard/34 eller ExpressCard/54?

/Nick

Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-06-07 14:20

"Nick" <john@doe.biip> skrev i

> Har du miniPCI-slot med antennestikket ført ind? Eller skal det være
> PCMCIA (PCCARD) eller ExpressCard/34 eller ExpressCard/54?

Faktisk har jeg to nye notebooks, det skal køre på: HP DV9308EA samt en
Zepto 2425W.

Først havde jeg fået anskaffet et Pinnacle kort som kørte PCMCIA - men det
kunne ikke køre på HP´en, som "kun" ExpressCard/54 slot (understøtter også
ExpressCard/34) - Zeptoen har både 1 x Express Card og 1 x PCMCIA card.

Mener at Pinnacle kortet virkede i visat media center.

Så købe jeg et Lifeview FlyTV Express M5 MST A2 som kunne bruges i begge
notebooks, men jeg kan ikke få det til at virke i media center - kun i det
medfølgende software.

Så nu søger jeg et kort begge maskiner kan benytte samt et kort, at virker i
mediacenter og som som kan kobles til mit kabletv signal. Selvfølgelig vil
jeg også godt have mulighed for at tage det med med henblik på digitalt tv,
når vi er "ude".

Håber på at I kan hjælpe mig med en løsning - tak

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-07 13:42

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> virker inde i media center. Skal "primært" kunne tage kabeltv. Vil
> helst undgå en USB tuner (stikker lang ud af notebookken), men "må

Øhhh hvis du helst vil undgå USB må du nok hellere fortælle hvilke porte du
har til rådighed.

--
Bjarke Andersen