PCmark05 . hardwaretest
Fra : urlex

Dato : 18-06-07 09:31

Jeg har brugt programmet, nærmere af nysgerrighed og fik 6676 point,
hvilket svar gav mig: Your system compared to all 245328 system
configurations. There are 32470 systems with a higher score and 212858
systems with a lower score than your system. Jeg stødte ind i
programmet da http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=7034 skrev
at de havde testet ASUS P5B (mit bundkort) med XP SP2 til 7464 point.
Jeg har kun et GeForce 7950 GT og 1024 MB Ram, og Vista Home Premium.
Jeg har ikke rodet med BIOS eller overclockning, klart hvis jeg havde
ville det nok sætte point højere. vh urlex

Fra : Buddleia davidii

Dato : 18-06-07 11:36

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Har du en serial til programmet

Fra : urlex

Dato : 18-06-07 16:07

On 18 Jun., 13:36, "Buddleia davidii" <carsten.phil...@mail.tele.dk>
wrote:
> [...]
> Jeg har ikke rodet med BIOS eller overclockning, klart hvis jeg havde
> ville det nok sætte point højere. vh urlex

Jeg bruger FREEware programmet