Switchbox til 2 PC'er med DVI ?
Fra : Mads

Dato : 17-06-07 17:07

Hejsa

Findes der en switchbox så man kan styre 2 computere
fra samme tastatur, mus og skærm med DVI ?

Jeg kan finde masser af 2 ports switchboxe med USB
og VGA stik, men jeg vil jo gerne blive ved med at bruge
DVI stikket på min skærm.

Og så gør det jo heller ikke noget hvis man kan få en
ordentlig kvalitet uden at det koster kassen.

Er der nogen der har en løsning ?

mvh Mads

Fra : ///M

Dato : 17-06-07 17:29

Mads wrote:
> Hejsa
>
> Findes der en switchbox så man kan styre 2 computere
> fra samme tastatur, mus og skærm med DVI ?

De findes skam - men de er urimelig dyre. Her er et eksempel:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=143911

Søgning på Google giver faktisk mange resultater:

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4GFRC_enDK217DK217&q=dvi+kvm

mvh
///M

Fra : Mads

Dato : 17-06-07 17:59

On Sun, 17 Jun 2007 18:29:08 +0200, "///M" <nomail@mail.de> wrote:

>De findes skam - men de er urimelig dyre. Her er et eksempel:
>
>http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=143911

Pyha, den var sgu godtnok hamper.

Hvorfor pokker skal det være så dyrt at få DVI
stikket ført med igennem?

Nå, men så må jeg vist se på en anden løsning for at
fjernstyre PC nr 2. Det bliver nok en software løsning så.
Det kan jo gøres gratis, når der allerede er gigabit netværk
imellem de 2 maskiner. Det var mest for at have en nem
måde at sætte PC nr 2 igang med diverse opgaver, men
uden at skulle slås med at få plads til 2 skærme, 2 tastaturer
og 2 mus på et i forvejen alt for rodet skrivebord.

mvh Mads