AGP grafikkort.
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 13:56

Hej !

Jeg har levet lykkeligt i den tro, at et AGP-kort var et AGP-kort !

Men nu sidder jeg med en pc, hvor et ATI Radeon 9200 SE er brændt af.
Jeg havde et gammelt AGP kort på lager, men det mangler en slids i
kontaktområdet.
Hvad skal jeg have fat i for at erstatte det gamle kort ?
128 MB er rigeligt.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-07 14:25

"Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> kontaktområdet.
> Hvad skal jeg have fat i for at erstatte det gamle kort ?

Hvilket bundkort har du?

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 14:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket bundkort har du?
Det kan jeg desværre ikke lige oplyse.
Den lykkelige ejer af pc'en blev sendt hjem med 'kassen' efter at jeg havde
sat et gl. pci-kort i !

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 17-06-07 16:54

Jag har et nvidia 5600fx /256 mb kort liggende. Jeg kender dog ikke til
forskellen på agp, så jeg ved ikke om det "rigtigt" eller "forkert"....

Bjarke

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-06-07 18:04

Bjarke M. Christensen wrote:

> Jag har et nvidia 5600fx /256 mb kort liggende. Jeg kender dog ikke til
> forskellen på agp, så jeg ved ikke om det "rigtigt" eller "forkert"....

http://www.ertyu.org/steven_nikkel/agpcompatibility.html

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 17-06-07 19:20

aha.... Det fik mig til at pille kortet ud af maskinen.... Det har begge
slidser og kan så både køre 3,3 og 1,5 volt. Og som jeg forstår det, så kan
man ikke lige umiddelbart se om det kan køre 0,8 volt. - og man kan heraf
heller ikke konkludere og det er et 1x,2x,4x eller 8x kort

Jeg forstår bare ikke Abricosicus bundkort. Det må jo så være 1,5 volt
tab'en der mangler og så er man sikker på det er et tussegammel 1x eller 2x
kort ?? Eller hva' ??

Anyway, så skal jeg af med mit FX5600/256mb kort. Sig til hvis nogen er
interesseret. Ryger på dba for en slik nu.

Bjarke

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-06-07 04:43

Bjarke M. Christensen wrote:

> Anyway, så skal jeg af med mit FX5600/256mb kort. Sig til hvis nogen er
> interesseret. Ryger på dba for en slik nu.

Smut over i markedsgrupperne med det!

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Buddleia davidii

Dato : 18-06-07 07:00

Hvad har du tænkt dig i pris?.

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:46757b44$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-06-07 16:12

Buddleia davidii wrote:
> Hvad har du tænkt dig i pris?.

Handel er ikke tilladt her i gruppen!

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 18-06-07 16:49

Jeg svarer dig pr mail så ikke netbetjenten går helt amok ....

Bjarke

"Buddleia davidii" <carsten.phillip@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvad har du tænkt dig i pris?.

snip