Andet multimedie
bentjuul 3670
God introduktion til Illustrator
Fra : optiMAL

Dato : 28-06-07 19:03

Hej NHG!
Jeg har arbejdet med Photoshop og InDesign i lang tid, men Illustrator
er ret nyt for mig. Nu har jeg netop købt CS3 Design Standard og vil
meget gerne til at lære at burge Illustrator rigtigt. Kan I henvise til
fx gode bøger, man med fordel kan tage fat på? De må meget gerne være på
engelsk, da min version af CS3 også er det.

Mikael

Fra : Elle

Dato : 10-07-07 16:20

Hej - angående bøger til Illu, så vil jeg uden tøven foreslå nogle
(halvbillige) danske bøger, der bruges som undervisningsmateriale.

Jeg har selv været på kursus i det, og jeg kan sige god for forfatteren.
De kan bestilles på Softworld.dk

Hilsen Elle