opdatering af drivere
Fra : JcLind

Dato : 14-06-07 19:15

På min PCleverandørs hjemmeside, kan jeg se, at jeg kan opdatere nogle
drivere

Jeg kan opdatere med to forskellige drivere

Serial ATA: Intel Matrix Storage Manager, Application, Multi OS, Multi
Language, Multi System, v.7.5.0.1017, A12

og

Serial ATA: Intel Matrix Storage Manager, Driver, Windows 2000, Windows
Vista 32-bit, Windows XP, English, Multi System, v.7.5.0.1017, A08

Hvor kan jeg se, hvilken jeg skal vælge?

Der skal muligvis bruges flere oplysninger, men jeg ved ikkehvilke. Ata er
vist noget med harddiske, så jeg er ingen expert

På forhånd tak

VH jakob

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-06-07 19:42

On Thu, 14 Jun 2007 20:15:01 +0200, "JcLind" <Svar-her@i.gruppen>
wrote:

>På min PCleverandørs hjemmeside, kan jeg se, at jeg kan opdatere nogle
>drivere

Kan opdatere - Dette 'kan' er vigtigt. Hvis din maskine fungerer som
den skal, behøver du ikke opdatere...

> [...]
>Vista 32-bit, Windows XP, English, Multi System, v.7.5.0.1017, A08
>
>Hvor kan jeg se, hvilken jeg skal vælge?

Samme driver (Intel Matrix Storage Manager), i samme version
(7.5.0.1017)

Eneste forskel er at den nederste kun understøtter engelsk hvor den
første understøtter multiple sprog.

Pakke nr 1 er formentlig noget større end pakke nr 2...

Mon ikke du skal tage pakke nr 1...

<mlr>

Fra : Peter

Dato : 14-06-07 21:32

"JcLind" <Svar-her@i.gruppen> skrev i en meddelelse
> På min PCleverandørs hjemmeside, kan jeg se, at jeg kan opdatere nogle
> drivere
>
> Jeg kan opdatere med to forskellige drivere

Generelt skal du ikke opdatere hverken drivere eller bios, med mindre du har
nogle problemer du forsøger at løse.
Altså, hvis den opsætning du pt. kører med er stabil, så glem alt om
opdateringer af bundkort drivere og bios.

PeterB

Fra : JcLind

Dato : 15-06-07 18:41

"Peter" <doc_069@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Altså, hvis den opsætning du pt. kører med er stabil, så glem alt om
> opdateringer af bundkort drivere og bios.

Tak for begge svar. Der tales meget om ar opdatere for ikke at gå bagom
dansen. Det varrart at høre om bundkort/bios

VH jakob