Så´ der snart Prince
Fra : iSteen

Dato : 14-06-07 16:54

Den 24/7 skulle der være nyt album fra Prince - eller hvad han hedder
- med de gamle tøser Lise og Wendy (var det rigtigt husket?)

Nogen der har smuglyttet det første udslip, og har et bud på stilen?

Jeg synes hans sidste par skiver er rigtigt gode - og samtidigt bryder
jeg mig absolut ikke om det han lavede de første 15-20 år

Fra : Roland

Dato : 16-06-07 15:59

>Jeg synes hans sidste par skiver er rigtigt gode - og samtidigt >bryder
>jeg mig absolut ikke om det han lavede de første 15-20 år

Vist du er mest til hans sidste 2 udgivelser (minder funky) så er den nye
nok også noget for dig. Personligt syntes jeg de sidste 2 er lidt for
mainstream, men dog stadigvæk gode

Pierre

Fra : iSteen

Dato : 17-06-07 08:45

On 16 Jun., 16:58, "Roland" <p...@tele2adsl.dk> wrote:

> Vist du er mest til hans sidste 2 udgivelser (minder funky) så er den nye
> nok også noget for dig. Personligt syntes jeg de sidste 2 er lidt for
> mainstream, men dog stadigvæk gode
>
> Pierre

Hey

Jeg kan bedst lide hans mest "R&B-agtige" skiver - de tre jeg synes
bedst om, er The Gold Experience, Musicology og 3121.
Jeg fandt et singleudspil fra den kommende plade på hans hjemmeside,
så der er vist ikke noget jazz eller Jehovas Vidner over det kommende
album *puha*!

Fra : ___P.Sir

Dato : 17-06-07 12:40

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg fandt et singleudspil fra den kommende plade på hans hjemmeside,
så der er vist ikke noget jazz eller Jehovas Vidner over det kommende

Min ydmyge mening.
"Sign of the times" er et mesterværk, blandt mine top 5 i hele pophistorien!
preben